heey ja daantje86 had ook voor mijn gependelt maar kan nog steeds he haah je moet ene zwangerschap tellen vanaf de eerste dag van je ongi als ik het goed heb dus het kan nog steeds groetjes samantha
neeeeeeee he ongelovelijk sorry hoor maar ik had echt gedacht. wat zal jij balen zeg meis dikke knuf en heel veel succes in de volgende ronde
ja vind het ook jammer voor yuntje maar er zijn weer nieuwe kansen en lekker veel klus plezier groetjes samantha
Hi ladies, Ladies die ongi zijn geworden...mega balen! Hier ff een berichtje van mij... Morgen moet ik naar de gyn... Ik ben onwijs nerveus maar ze hebben wat gevonden...(voor het gehele verhaal zie http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=42396) Jullie begrijpen dat ik nu niet sta te springen tot aan mijn NOD, ik heb het ook even helemaal naast mee neer gelegd. Ik zie dat ik over 8 dgn mag testen maar ja......ik zie het ff allemaal somber in... Dat wou ik ff met jullie delen...liefs....
Ja, idd Jiska, raar dat het nu toch helemaal anders is uitgedraaid he. Ben zo gelukkig nu. Heb net al een hoop cadeautjes voor mijn mannetje gaan halen, zal een big surprise worden als die straks thuiskomt . Hoe spannend allemaal! Knuf Fientje
Jeetje Silla, wat een verhaal! Hoop voor je dat je morgen toch goed nieuws krijgt. En houd je er maar aan vast dat je wel kinderen kunt krijgen, zoals die ene gyn zei. Toch vind ik het wel raar dat zij dat zo ff tussen neus en lippen door meldt. Sterkte en veel succes morgen! *knuff* Liefs Mausje
Hoi, hier zijn gisteravond de komen binnen vallen.. Snap niet waarom het zo lang geduurt heeft, maar nu weet ik ook hoe het is om eens overtijd te zijn jemig wat een zenuwen! Nouja, wij dus op naar de volgende ronde!
Hey Nathalie, Ik heb ook ff gekeken, ik zie idd ook een streep... Gefeliciteerd, een streep is een streep ! Maar ff nieuwsgierig, ik zie allemaal kinderfoto's hoeveel kinderen heb jij inmiddels ? Groetjes van Isababy
heey Wishes wat jammer dat je ongi ben geworden hoop voor de volgende maand dat het je wel lukt groetjes samantha
@Silla, jeetje wat een verhaal joh! In ieder geval heel veel sterkte morgen en hopen op nieuws dat toch nog meevalt! Dikke knuff en ik zal aan je denken.. @Wishes, balen meid, zeker nu je overtijd bent geweest, in ieder geval veel succes in de volgende ronde!
Passagierslijst 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april : erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & MissN 10 april: Salapio & Linmar & lana & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 & claudia86 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar & Wishes & MamaSu & 8samantha8 14 april: Juudje1975 & aisca 15 april: Brrr & claire 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 & carla 2028 & Muffie & Eucalypta 17 april: Monatoetje & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 & titus & Diaantje78 22 april: la femme & Diddl & derona & Lindy & Wies31 23 april: inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes & Racebabe 26 april: Nathalie1973 & esser & Jale & Mausje&kreeftje1984 27 april: Berna & Marieke1610 & frumpje & Mickey06 28 april: meisje1988 & Parel & Silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska & Linneke 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins & hopes & Schijndelsvolk 135 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 53 ongi.... 14 zwanger....6 negatieve test... 1 twijfel
Jeetje, wat worden hier enorm veel berichten gepost in een maand! Leuk! Wij zijn voorzichtig begonnen met klussen, maar we gaan er pas definitief voor als we getrouwd zijn. Maar toch wordt het nu een beetje spannend. Gisteren was namelijk de eerste dag dat ik ongesteld zou kunnen worden, maar dat is (nog) niet gebeurd. Nu wil ik nog tot de 19e (langste cyclus) wachten om te testen. Ik denk alleen niet dat ik zwanger ben, want mijn lichaam reageert hetzelfde als in andere maanden. Ik moet trouwens wel zeggen dat onze katten de laatste tijd niet bij me weg zijn te slaan. Hopelijk is dit bakerpraatje waar en trouwen we in mei met zijn drieen!
heey allemaal met die katten dat is echt vreemd eigenlijk want een vrouw is er zo achtergekomen dat ze zwanger was die katten merken het eerder zeggen ze of het een bakkerpraatje is weet ik niet maar volgens zit er wel wat waarheid in groetjes samantha
ga gewoon de volgende keer langs iemand die heeft 10 katten dan weet ik het meschien eerder haha want nu komen ze nog niet bij me waren er gister. groetjes samantha