hahaha, helaas wil mijn kat altijd op schoot..! Ik moet nog een weekje wachten op mn NOD.. Ik heb eigenlijk weinig klachten af en toe wat steekjes in mn buik maar dat kunnen ook mn darmen zijn.. spannend allemaal!
Het zijn niet voor niks bakerpraatjes! Mijn vriend wilde graag katten. Ik ben een echt hondenmens. Maar we werken allebei en dan kan je het niet maken om het beestje de hele dag op te sluiten. Vandaar dat we 2 katten hebben. Zijn ook wel lieve beestjes hoor!
heey Bruidje77 meschien kan je naar iemand gaan die ook katten hebben haha maar kan ook gewoon niks zijn maar ja niet dat je dan straks teleur gesteld word als de katten niet bij je komen of andersom groetjes samantha
heey Nathalie1973 hah maar ben niet zwanger ben ongi geworden gister avond dus het houd al op maarja volgende keer ga ik wel langs katten vink wel leuk idee haha me vriend en ik hadden het er laatst ook over hij zij daar heb ik ook welles van gehoord ja en zegt tie niet zo snel haha dus het kan groetjes samantha
He Samantha, jammer zeg! Heb genoeg vrienden met katten en er zelf ook 1.. maar ik geloof toch niet helemaal dat ik daar op ga vertrouwen hahaha... Succes allemaal!
ja vonk ook maarja niiks aan te doen kan er wel mee blijven zitten gewoon weer denken meschien volgende keer beter ben er toch nog zo kort mee bezig tegen over somige andere vrouwen komt wel keer groetjes samantha
heey Bruidje77 hah zou ik ook niet doen maar wel een leuk idee meschien zit er wel wat waarheid in ik ga het in iederegeval proberen heb ik straks 10 katten bij me zitten groetjes samantha
Spannend hoor...ik duim voor je. haha en ook voor mezelf. Mn borsten zijn opgezwollen, anders dan anders en ik ben af en toe een beetje misselijk. Maar voel nu ook wat krampjes af en toe en vandaag is mn NOD... Maar nog geen verlies van bloed of andere afschediding...niets nada noppes... Dus dat zou wel weer een goed teken kunnen zijn... ben alleen bang voor de gezien krampjes... Zucht...
Balen he, Wishes... Ik had goede hoop voor jou! Nou ja, kop op, en veel succes gewenst in de volgende ronde!
Ja hoor...zal ik doen...helaas had ik net wel een beetje afscheiding...maar niet rood of bruin....zucht...ik hoop zo dat ze wegblijven en dat het raak mag zijn.... Zodra ik meer weet laat ik het jullie wel weten hoor....
Hoi meiden, Sorry dat ik zo weinig langskom maar heb het nogal druk! Gisteren heb ik een echo laten maken om te kijken of de mk helemaal goed verlopen is. Gelukkig was alles weg (dacht ik al want ik had ook al weer een normale menstruatie gehad) en er zat een eisprong aan te komen! Dat wist ik ook al een beetje stiekum omdat ik buikpijn had. We zijn dus lekker aan de klus en ik hoop dat het snel weer raak mag zijn al ben ik er ook vreselijk bang voor... Vandaag een ovulatietest gedaan (gisteren alvast geklust, hihi ) en er verscheen al een licht streepje dus zal het vandaag of morgen wel zo zijn! Mijn banner klopt dus ook gewoon hè! Verder zag mijn binnenkantje er keurig en mooi uit en had de baarmoederwand ook een mooie dikte voor een eventueel eitje.
hey ik hoop dat ze weg blijven mili en Hendrikje wat erg dat je miskraam heb gehad hoop dat snel mag lukken ben trouwnes samantha *(nieuw hier)* groetjes samantha
Hoi Samantha, wat leuk dat jij al zo jong mama wilt worden! Ik had het ook wel een stukkie eerder gewild maar dan moet je wel de juiste vent al hebben, haha! Oh ja, het was mijn 2e mk na 1 gezonde dochter...