haha inderdaad daar hou ik me ook aan vast... loop vaak naar de wc om te kijken of ik niet alsnog bloed heb....grrr...heb wel raar gevoel in mn buik, maar mn borsten zijn en blijven gezwollen en voelen zwaarder.... K wou dat het morgen was....hihi en ik kon testen.... succes iedereen!
Passagierslijst 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april : erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & MissN 10 april: Salapio & Linmar & lana & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 & claudia86 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar & Wishes & MamaSu & 8samantha8 14 april: Juudje1975 & aisca 15 april: Brrr & claire 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 & carla 2028 & Muffie & Eucalypta 17 april: Monatoetje & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 & titus & Diaantje78 22 april: la femme & Diddl & derona & Lindy & Wies31 23 april: inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes & Racebabe 26 april: Nathalie1973 & esser & Jale & Mausje&kreeftje1984 27 april: Berna & Marieke1610 & frumpje & Mickey06 28 april: meisje1988 & Parel & Silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska & Linneke 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins & hopes & Schijndelsvolk 135 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 56 ongi.... 17 zwanger....6 negatieve test... 1 twijfel
Hoi dames mag ik vragen wie me in het blauw heeft gezet? maakt niet uit maar, de test was duidelijk, ik wil alleen bewijs hebben. Zodat ik het jullie kan laten zien, sorry is belangrijk voor me. geeft niet. Ik hoop morgen een foto te hebben ervan. jennie
Sorry Jennie72. Ik was het! Heb je weer weggehaald. Ik was met de zoekfunctie aan het klooien om te zien of er al meer bekend was bij diegene die nog geen kleurtje hadden en toen kwam ik jou tegen. Toen dacht ik dat je twijfelde over je test, vandaar....
Het geeft niet lieverd.... maak je niet druk is nergens voor nodig. Ik zei al de testen positief waren maar ik het graag op foto wil hebben. Das alles, dan kom ik me weer melden. Dat is even belangrijk voor me snap je? Het is allemaal goed. jennie
bigdream spannend! goed aan de klus dus? Nathalie wat heb je belachelijk vroeg getest wijffie.. zelfde NOD als ik... innestelen is nog aan de gang.... hoop het voor je meid!
Zou kunnen,maar had deze keer wel al op dag 8 van cyclus een positieve ovu test,dus kan zijn dat ik de innesteling al eerder heb gehad
Hoi hoi, Hier nog steeds geen Ik vrees dat het lang kan gaan duren, heb gewoon zo'n voorgevoel. Gefeliciteerd voor diegene die zwanger zijn. Groetjes Taby.
Hey, ik zat even terug te kijken naar haar laatste berichtje, maar daar staat wel een nieuwe banner onder, dus ben bang dat ze ongi is geworden, maar weet het natuurlijk niet zeker, zou wel heel rot voor dr zijn. Misschien dat ze er daarom even niet meer is.
Ik heb niet geluisterd en heb al een test gedaan.....viel negatief uit. GEEN ochtendurine en ook nog VOOR mn nod! Zal NA mn nod eens even weer testen...... Sorry kon me echt niet meer inhouden! In de gebruiksaanwijzing stond dat het 4 dagen voor nod gebruikt kon worden maar dat het dan nog niet zeker was of er genoeg hcg in de urine zat. Heeft iemand ervaring met een nega test voor nod en een posi test na nod ?
zwangeren gefeliciteerd! Erg leuk, weer wat roze erbij! Ik heb vandaag met vlagen ongikrampen, alsof het elk moment los kan barsten. En ik heb pas zondag mijn NOD. Heb ovutest gedaan, dus komt echt zo uit. Mijn borsten zijn niet gevoelig, wel mijn tepels, alsof iemand erin geknepen heeft,haha! Vorige maand had ik ook steekjes, maar weet niet meer of het zo voelde. Ik denk het niet, volgens mij waren het toen steekjes en nu meer ongikrampen. mmm,raar, ik hou moed! Nog steeds geen uitslag binnen trouwens, blijft ook maar duren...