Dan had ze waarschijnlijk wel positief getest. MissN heel veel sterkte, en een rust moment is geen slecht idee. Dikke knuf
Als je op 22 maart ongesteld bent geworden, is dat dag 1 van je laatste cyclus. Als je cyclus 27 dagen duurt, is de laatste dag van je cyclus op 17 april (vandaag dus). Dat betekent dus dat je morgen weer ongesteld moet worden (maar dat wil je niet dus vandaar NOD-dag = morgen dus) Maakt ook niet uit hoor, want als je morgen positief test, heb je dus netjes gewacht op je NOD-dag en niet te vroeg getest! Ik ga voor je duimen! [-o<
Huh...oke...haha ik dacht dus dat het net ff anders was. Dus je NOD is een dag na je uitgerekende dag van ongi...dus de 18e in mijn geval... Maar waarom moet ik dan op mn NOD testen volgens de calculator. Die gaf aan dat ik vanaf de 18 kon testen..terwijl ik ook s avonds nog ongi kan worden....als dat mn NOD is.... : Haha nou ja maakt niet uit....ik kijk morgen wel even of we gaan testen...of dat we het donderdag wel gaan doen... Bedankt in ieder geval, haha voor de uitleg...
Pfff meiden me buikje is zo opgezet ik gaat zo slapen bne echt erg moe,,. al 3 nachten bijna niet geslapen,, Tot morgen meiden knuffel lindy
je wilt op die dag niet ongesteld worden en als je zwanger bent kun je meestal op die dag de hcg pas meten
ja klopt..maar dat zou 27 dagen na 22 maart zijn en dan kom ik echt uit op vandaag...vandaar mn verwarring... nou ja rekenen en getallen zijn al nooit mn sterkste punten geweest Hihi als ik maar gewoon geen ongi krijg dan ben ik al blij, haha
he lindy wanneer ga jij testen. Mijn buik voelt ook gespannen en hard aan. Maar ben zo bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Slaap ze
hoi dames, jeetje wat is er veel gepost heb het niet allemaal bijgelezen zijn er nog dames die ongie zijn geworden? en nog positieve testen? ik weet niet precies wanneer mijn nod is, geen ovutesten gebruikt en geen regelmatige cyclus dus ja afwachten heb wel deze ronde wat last gehad rond mijn eierstokken dus hoop eisprong en had vandaag wat steekjes achter mijn schaambot en er iets boven mss nu ei? weet het niet ga er nu maar even van uit dat rond 30 april mijn nod is ben de maand rood begonne als eerste dus hoop natuurlijk dat ik hem roze mag afsluiten allemaal heel veel succes! duim voor jullie allemaal en het is iedereen zo gegunt liefs
geweldig! weer twee zwangeren! Gefeliciteerd. Een goede maand, april. Toch de lentekriebels denk,haha. Ik mocht daarstraks nog wel zeggen dat ik geen gevoelige borsten had. Ik kom net thuis, loop de trap op, auw. Ik maak mezelf gek denk ik. Ik vergeet ook altijd weer hoe ik me de andere maanden heb gevoeld. Dan denk ik telkens, onthouden voor de volgende cyclus, maar ben blijkbaar een zeef. Gelukkig kun je oude berichten terugkijken. Altijd makkelijk.
ha ha ik heb precies hetzelfde en dan maak ik me zelf wijs dat ik waarschijnlijk zo vergeetachtig ben omdat ik misschien wel zwanger ben. Fijn zo'n lichaam dat je voor de gek houdt.
ik durf niet te hopen, heb last van mijn borsten en witte puntjes. maar ik durf gewoon niet eraan te denken
ja even snel kijken of er nog zwangeren zijn! Altijd leuk om te lezen. Ik denk dat ik donderdag of vrijdag ga testen, jij?
ik wil proberen te wachten tot maandag. Wacht liever nog even, als je te vroeg test is het alleen maar een teleurstelling als je dan negatief test
das waar. Denk eigenlijk niet dat het raak is deze maand, heb ook al de hele maand rose afscheiding, zoiets raars. Ben redelijk regelmatig, misschien moet ik het weekend ook maar even afwachten, dan blijf ik nog even in de waan dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn...