Nou dames, ik ga maar weer eens slapen. Is het sneller morgen en dat betekent weer een dag voorbij! Hebben we morgen nog testers? Kom denk ik morgen wel weer even kijken, kan het waarschijnlijk toch niet laten, hihi... Nou veel succes allemaal en slaap lekker, knuff
Ach Silla, wat een verhaal! Wel raar dat je zo'n half verhaal door de telefoon krijgt zeg! Kan me voorstellen dat je enorm geschrokken bent! Hopelijk is het iets wat te verhelpen is en valt het allemaal mee morgen! Sterkte! Yuntje en Wishes wat balen nou! Ik had echt een goed gevoel bij jullie! Wat kan je lijf je voor de gek houden hè.. Op naar de volgende ronde dan maar... En natuurlijk de nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! En Samantha: hoop voor je dat je niet al te verdrietig bent! Je had er zo'n goed gevoel over! Jammer hoor meis! Hier nog geen symps! Is ook nog vroeg.. Verder maak ik me niet zo druk deze maand, ben er lekker relaxed onder, dus dat probeer ik maar vast te houden tot mijn NOD! Groetjes! Parel
hoi allemaal voor alle zwangeren nogmaals proficiat en voor de ongi's succes in de volgende ronde. Ik ga nu maar slapen want ik zit te knikkenbollen achter mijn computer
Zwangeren van harte gefeliciteerd. Ik ben de afgelopen tijd weinig online geweest. Ik heb het toch wel moeilijk met mijn miskraam en tegelijk het verlies van mijn baan.Was een beetje veel voor 1 week. Probeer het allemaal een plekje te geven, maar het wil nog niet helemaal lukken. Nadat het vloeien gestopt was wel besloten er weer voor te gaan dus tot man vandaag weer weg ging voor 2 weken hard geprobeerd. Het stomme is dat ik heel hard hoop dat het raak is en er tegelijk op mijn dood voor ben. Ben zo bang dat het voor een derde keer mis gaat. Mooi zou het ook wel weer zijn. Heb begrepen dat ik door de rest hormonen veel vruchtbaarder ben dus dat zou dan betekekenen dat ons frummeltje wat er niet meer is een beetje mee helpt om een nieuw wondertje te creeeren. Dat is ook wel weer hele mooi. Hoop dus absoluut dat het raak is, maar vind het wel eng. heb ook geen flauw idee wanneer ik zou kunnen testen, want mn cyclus klopt nu natuurlijk van geen kant meer.
heey sann wat erg dat je een miskraam heb gehad succes met de volgende ronde he . heey Hendrikje - parel - maranka -umbrella vind het zeker jammer dat ik ongi ben geworden maar meschien de maand erop zie het vanzelf toch probeer er zo min mogelijk druk over te maken lukt vast wel een keer warneer weet ik niet mar hou me moed er nog in ben trouwens ook nog niet zolang bezig dus meschien 3de ker scheepsrecht heey meisje1988 - umbrella me vriend en ik hebben er bewust voor gekozen dat ik jong moeder word mijn vriend is wel ouder dan mij en heeft een huis en goeie inkomen woon bij hem in en we konden het betalen en dan ook vaak leuke dingen doen hebben beetje uitgerekend wat het allemaal gaat kosten maar hij weet dat ik gek op kinderen ben en hij zelf ook hij zij waarvoor moeten we wachten als we het kunnen betalen en we het allebij graag willen dus ja zo zijn we er op gekomen maar iedereen veel succes en alle zwanger van harte gefeliciteerd groetjes samantha
Hoi meiden, Sann: kan het me heel goed voorstellen dat je het er nog heel moeilijk mee hebt met je mk en dan je baan ook nog eens verliezen. 2 klappen in een keer. Dat gaat je allebei niet in de koude kleren zitten. Neem de tijd om het te verwerken maar zoals je zelf ook al zegt het zou mooi zijn als het deze maand weer raak zal zijn. Heb je toch het gevoel dat jullie frummeltje wat er niet meer is een weg gebaand heeft daarvoor. Ik duim heel hard voor je. Dikke knuf. Silla: idd wat een verhaal en dat dan ook nog eens door de foon te horen te krijgen. Ik hoop dat het allemaal toch mee valt en dat er iets aan te doen is. Veel sterkte vandaag. Denk aan je. Yuntje, wishes en samantha balen meiden. Veel succes in de volgende ronde. Zijn er nog testers vandaag? Hier nog 6 daagjes. Weet niet wat ik ervan moet denken. Mijn temp was vanmorgen weet ietsje lager, 36.9. Maar lag ook laat te bed i.v.m. werk en heb niet zo heel denderend geslapen. Weet niet of dat invloed heeft op je temp. Mijn baarmoedermond lag gisteren wat lager en toen ik vanmorgen weer voelde lag hij weer wat hoger en was zacht. (sorry voor de praat en details). Iemand een idee wat dat inhoud? We wachten maar weer af. Heb wel een beetje last van lichte ongigevoel. Heb ik normaal niet. Groetjes Bianca (MamavanJordy)
heey MamavanJordy ik weet zelf het niet goed hoe het dan voelt, nog nooit gevoeld anders had ik je het wel verteld . hoop voor je dat het raak mag zijn en je duivels weg blijven groetjes samantha
Goeiemorgen allemaal, hebben we nog testers vandaag? Ben wel weer benieuwd! @Sann, wat rot voor je ook nog eens je baan kwijt, das zeker veel in 1 week, snap dat je het nu wel moeilijk hebt. En dat je ook bang bent voor wat nu komen gaat, maar hou die mooie gedachten vast dat het kindje dat je verloren bent ervoor kan zorgen dat je opnieuw zwanger raakt, vind ik een heel mooi idee. Veel sterkte!
Nou meiden, ik ga maar weer eens wat nuttigs doen. Kom hier vandaag denk ik niet meer, anders kom ik helemaal geen steek meer verder met mn werk en blijft t hier thuis een zooitje. Dus ik hoop morgen gewoon veel roze namen te zien. Voor de rest van jullie een hele fijne dag en veel succes met wachten, hopen, etc...!
Nieuwe zwangeren las ik? Gefeliciteerd! Geniet ervan. Dikke knuff voor Sann....het is idd een moeilijke tijd voor je meid...maar mijn duimen draaien voor je!
Goedemorgen dames, @Sann, ik heb precies hetzelfde meegemaakt als jij helaas... In de week van mijn curretage ben ik ook mijn baan kwijt geraakt, contract werd niet verlengt.. Heel triest allemaal. We hebben het gelijk weer opgepakt en zijn er ook weer voor gegaan deze maand. Hier nog steeds bijna nergens last van.. Temp nog steeds hoog 37.0...Morgen zou eventueel mijn NOD kunnen zijn maar ben van 30 dagen uitgegaan. Blijft spannend... Liefs Diaantje
Passagierslijst 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april : erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & MissN 10 april: Salapio & Linmar & lana & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 & claudia86 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar & Wishes & MamaSu & 8samantha8 14 april: Juudje1975 & aisca 15 april: Brrr & claire 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 & carla 2028 & Muffie & Eucalypta 17 april: Monatoetje & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 & titus & Diaantje78 22 april: la femme & Diddl & derona & Lindy & Wies31 23 april: inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes & Racebabe & Rebbel 26 april: Nathalie1973 & esser & Jale & Mausje&kreeftje1984 27 april: Berna & Marieke1610 & frumpje & Mickey06 28 april: meisje1988 & Parel & Silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska & Linneke 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins & hopes & Schijndelsvolk 135 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 58 ongi.... 17 zwanger....5 negatieve test... 1 twijfel