Ladies ik neem afscheid van jullie niet omdat ik ongi ben (want dat ben ik nog niet).... Zie voor het verhaal...bij het Vruchtbaarheidsbehandeling forum... Succes allen!
Silla m'n duimen blijven voor u draaien, ik hoop dat je heel snel zwanger mag worden een een heel klein mirakeltje....... Alle hoop is op u gericht
Passagierslijst 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april : erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & MissN 10 april: Salapio & Linmar & lana & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 & claudia86 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar & Wishes & MamaSu & 8samantha8 14 april: Juudje1975 & aisca 15 april: Brrr & claire 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 & carla 2028 & Muffie & Eucalypta 17 april: Monatoetje & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 & titus & Diaantje78 22 april: la femme & Diddl & derona & Lindy & Wies31 23 april: inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes & Racebabe & Rebbel 26 april: Nathalie1973 & esser & Jale & Mausje&kreeftje1984 27 april: Berna & Marieke1610 & frumpje & Mickey06 28 april: meisje1988 & Parel & Silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska & Linneke 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins & hopes & Schijndelsvolk 135 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 58 ongi.... 17 zwanger....5 negatieve test... 1 twijfel
Hallo allemaal, Wie vind de onzekerheid tot je weet of je wel of niet zwanger bent ook het ergste? Vooral als je al van alles voelt en vage testen hebt... Ik heb soms het gevoel dat het bijna een obsessie word ofzo hahaha Verder wens ik jullie heel veel succes met testen en wachten
Hoi hoi, Ik wil de zwangeren feliciteren. Diegene die door gaan naar de volgende ronde en die gaan testen wens ik veel sterkte. Pfff ik snap er niks meer van, gisteren een druppie bruinverlies, ik dacht nou ik wordt ongesteld. Kunnen we tenminste weer door naar de volgende ronde, maar na dat ene druppie niks meer te bekennen. Ik snap niks meer van mijn lichaam. Aan de ene kant denk ik, ik ga even naar de huisarts, maar aan de andere kant ben ik bang dat ik daar toch niks mee opschiet dat hij zegt dat ik het gewoon even af moet wachten.
@racebabe, Ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan en die was negatief. Maar dit is nog maar mijn eerste ronde, dus wie weet is alles nog in de war ofzo. @nicechar, ik weet er alles van over dat onzekergevoel. Heb je al getest?
Ok Taby, ik begrijp je! Je lichaam kan best van slag zijn jah. Ik moet zelf ook nog maar afwachten of ik strax netjes na 28 dagen ongi wordt hoor, is voor mij ook 1e ronde
verschrikkelijk he dat wachten. Ik had expres al lang gewacht met testen, maar nu vind ik het al te lang gaan duren, wil gewoon weer verder kunnen. Maar ja zo werkt dat helaas niet
Ik heb het nog niet mee gemaakt overtijd te zijn, mocht het toch gebeuren dan aub niet langer dan een paar dagen, of natuurlijk de andere optie: geen ongi omdat ik zwanger ben! Ik heb ook met mezelf (en vriend) afgesproken; NOD is 25e en ga niet eerder dan 30e (samen) testen.
Ja dat had ik ook met mijn vriend zo afgesproken dat we niet gelijk op de eerste dag overtijd gaan testen. Voordat ik met de pil begon was ik ook altijd heel onregelmatig ongesteld, dus ik ben bang dat dat nu gewoon verder gaat. We zijn gewoon met de pil gestopt en gelijk aan de slag gegaan, je kan gewoon niet wachten zal ik maar zeggen, maar misschien was het aan de andere kant beter geweest om eerst een beetje zicht te krijgen op hoe mijn cyclussen verlopen. Heb nu geen idee wat het kan zijn, of een lange cyclus of ik sla een cyclus over of ik ben zwanger, niet fijn.
Hihi, wij hebben ook niet gewacht tot de 1e normale ongi. Wel heb ik netjes de strip afgemaakt en daarna bloeding gehad. Dus afwachten strax.....