Hier ben ik ook weer ff... Nog niet ongesteld, wel al de hele week kramp in de onderbuik en veel slijm... We wachten af
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en voel me al een dikke week niet echt lekker... Mijn NOD is op 20 april. Ik heb dit ruim genomen, want ik ben onregelmatig. Als ik dan nog niet ongesteld ben, dan ga ik testen. Ben heel benieuwd en vind het ook wel spannend...... Ik ben ook nog niet zo thuis in dit alles maar dat zal vanzelf wel komen.
Zucht...zag net wat bruinverlies....ben zo bang dat het toch de zijn... Maar mn borsten zijn nog steeds opgezwollen en voelen echt anders dan eerder... Dusss...testen pas morgen als ik dan geen ongi heb...
ben momenteel 4tot 6 dagen overtijd, hebk nog n mogelijkheid om een positieve test te krijgen? heb maandagmiddag nog getest en had geen posi resultaat, Als ik er vanuit ga dat mn cyclus per keer 4 dagen langer word ben ik nog niet overtijd!
je bedoeld belevenis/symptonen met gewaar wordingen? voel me opgezwolle bij mn buik,moet wel vaker na t toilet!
Ik hoop voor je dat het niejj doorzet ik heb vandaag wel een test gedaan maar helaas was negatief maar ben nog niejj ongi en heb wel last van ongipijn in mn buik en ook steeds het gevoel dat ik elk moment ongi kan worden....maar hoop natuurlijk dat het niet zo is....krijg nou ook ineens steeds een beetje slijm met kleine klontjes ofziets... maar meid zal voor je duimen dat het niejj door zet 8)
Jennie gefeliciteerd meid hier nog geen ongi te bekennen .. geen ongi tekenen in ieder geval,, wel nog erg moe en last van me borsten rommelt in me buik vooral snachts,, hoe i shet met de rest hier ?
Hi allemaal, Alle Zwangere van harte gefeliciteerd! Geniet ervan!! Iedereen die ongi is geworden, balen hoor, maar er is nog plek in de roze limo van mei!! en alle wachters.....succes!
Bijna elke periode zat er een zwangere tussen de data's hopelijk blijft het zo naar het einde van de maand toe ook
Jenny wow meis! Dit is geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd meid. Ik zag het geweldige grote nieuws bij de temp kaartjes....... liefs Divi
jennie gefeliciteerd! Dit wordt een goeie maand!hoop het voor iedereen! Ik was eind van de middag ineens duizelig, en na een kwartier was het weer weg. Borsten zijn vandaag weer gevoeliger dan gisteren, en tepels jeuken en gloeien. Verder weer die sterke ongikramp. Nog 4 daagjes, zo spannend weer! Zijn er meer meiden met deze symptomen?
Ha meiden, Ik lees al een tijdje mee met jullie. Ik kom me ook aanmelden bij jullie. Mijn NOD is morgen. Ik zou morgen ongi moeten worden. Maar nog niets te bekennen, alleen wat krampjes. Ik heb al vanaf dpo dag 5 erg zere en gevoelige borsten. Bij de topic temp kaartjes ben ik vaak te vinden. Vanmorgen was mijn temp weer iets gestegen, dus dat is wel erg goed, zit nu op dag 13 dpo. Als mijn temp morgen naar beneden gaat is het voor deze ronde Game Over. Ik ben erg benieuwd (en toch wel een beetje zenuwachtig) liefs Divi
Passagierslijst 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april : erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & MissN 10 april: Salapio & Linmar & lana & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 & claudia86 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar & Wishes & MamaSu & 8samantha8 14 april: Juudje1975 & aisca 15 april: Brrr & claire 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 & carla 2028 & Muffie & Eucalypta 17 april: Monatoetje & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 & titus & Diaantje78 22 april: la femme & Diddl & derona & Lindy & Wies31 23 april: inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes & Racebabe & Rebbel 26 april: Nathalie1973 & esser & Jale & Mausje&kreeftje1984 27 april: Berna & Marieke1610 & frumpje & Mickey06 28 april: meisje1988 & Parel & Silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska & Linneke 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins & hopes & Schijndelsvolk 135 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 58 ongi.... 18 zwanger....5 negatieve test... 1 twijfel