Vanochtend een tweede test gedaan en negatief. Ik baal er zo ontzettend van! Ik voel nu wel wat gerommel in mijn onderbuik en ben bang dat ik nu toch ongesteld ga worden pfffffff behoorlijk vermoeiend eigenlijk om zwanger te worden. Je eigen lichaam kan je zo voor de gek houden! Wat een rot dag, nu al, maar het is secretaressedag dus misschien komt deze dag nog wel goed...
@jennie72: Gefeliciteerd! @Fientje26: welkom. Ik heb wel op deze site gelezen dat romed niet echt betrouwbaar zou zijn (omdat de teststreep even dik moet zijn als controlestreep ? oid). Misschien beter nog een keer testen (op NOD ) met een andere test: clearblue digitaal bijvoorbeeld (maar wel duur!).
goedemorgen, hier nog geen duivels! vanmiddag alsk stage gelopen heb gaan we testen! Hoop zo een decembermama te kunnen zijn!
Hallo Fientje, Ik heb zelf die Romed nooit gedaan,maar wat ik ervan gehoord heb ik dat Romed altijd een 2e lijntje geeft. Pas als het 2e lijntje net zo duidelijk is als controle lijn dan zou hij positief zijn. Ik hoop in ieder geval dat jij gewoon hartstikke zwanger bent meis
Goedemorgen damesssssssssss Ik heb een slechte nacht gehad, ik ben constant wakker geworden.. Waarschijnlijk gebeurd dit door de zenuwen en dat wil ik eigenlijk helemaal niet
Ik heb even een vraagje, hoeveel dagen na de eisprong word je normaal ongesteld. Ik heb dag 17 mijn eisprong gehad (ik heb getempt), ik zit nu op dag 31. Ik heb in februari een miskraam gehad en in maart heb ik 3 dagen later mijn periode gekregen.
Ik kan je een hand geven,lig al 3 nachten te woelen Kan s nachts gewoon niet slapen,terwijl ik doodmoe ben