NOD april 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door titus, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lidy

Lidy Actief lid

5 feb 2007
    200
    0
    0
    Ik slik al jaren microgynon30 een hele lichte pil en ben al jaren nauwlijks ongesteld, nog niet eens 2 dagen, heb dit natuurlijk altijd wel erg gemakkelijk gevonden. Ik ga er van uit dat het wel redelijk snel weer normaal is, hoewel ik natuurlijk wel in mijn achterhoofd hou dat dit wel eens tegen kan gaan vallen. We kunnen alles proberen te redeneren, maar we zullen gewoon moeten afwachten en kijken hoe ons lichaam reageert en hersteld.

2. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    daar heb je zeker gelijk in we moeten maar afwachten tot het zo ver is hihi.

3. Lidy

Lidy Actief lid

5 feb 2007
    200
    0
    0
    Ik zou het trouwens wel leuk vinden wanneer er nog meer dames bij zullen komen die besloten hebben te stoppen, maar die ook nog even geduld moeten hebben....... net zo als wij.

Even een stomme vraag, wat betekend dat regeltje; curuli: zwanger oktober '07- jongen. Ik zie dit vaker staan, maar wat betekend het? :(:

En al die afkortingen, soms weet ik echt niet waar ze het over hebben, ben er nu voor een groot gedeelte wel achter, maar dat heeft wel lees werk gekost...... ha ha

4. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    dat t onder mijn berichten staat is dat curuli heeft voor mij gependeld er kwam uit dat ik in oktober zwanger ben van een jongen.
    ja zou in derdaad wel leuk zijn als er meer meiden zich melden hier.
    vind je het zelf niet moeilijk als je hier leesd om toch door te zetten tot april

5. Lidy

Lidy Actief lid

5 feb 2007
    200
    0
    0
    Nee zelf vind ik dat nog niet zo moeilijk, stel dat ik gelijk zwanger zou worden dan zou ik nog in december/ januari kunnen bevallen en dat lijkt me zo'n rot maand. Misschien stom om daar rekening mee te houden, maar nu kan het nog. Wanneer ik volgend jaar nog niet zwanger ben kan het me helemaal niet schelen denk ik.....
    En Suriname is mijn eerst volgende ondernememing en daarna kan ik pas stoppen en niet ongesteld worden tijdens de vakantie komt ook wel erg goed uit..... Ik ga trouwens met vriendinnen, dus ookal zou ik eerder stoppen is de kans wel erg klein om zwanger te worden..... En voor mijn gevoel wil ik wel na het stoppen met de pil een echte ongesteldheid afwachten en zullen we in april waarschijnlijk een beetje gaan klooien met condoomd en gaan we er in mei dan echt voor, en dan wordt het spannend. Het lijkt allemaal zo ver weg, maar het is er zo, het is nu alweer februari.......

6. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ja dat is ook wel waar,i heb ook een beetje uitgerekend hoor in januari vind ik nog wel leuk om te bevallen maar in dec niet dat las ik bezig ben dat ik dan stop omdat het negen maanden later dec is hoor maar kan toch goed proberen te beginnen toch ;)
    ik weet ook niet of april voor mij een goede maand word hoor ik weet natuurlijk niet of ik na het stoppen ongi word als zijnde pilbloeding?
    ik kan het nu ook nog wel redelijk uithouden hoor. maar voelde me vandaag zo rot hoofdpijn keelpijn brandende ogen maar denk dat ik gewoon verkouden word. en stoppen met de pil helpt daar niet voor hihi

7. Niet meer actief

hoi titus hoe is het met jou.
    hoe heet die site ook al weer.
    ik weet het nie meer. maar met mijn gaat het goed.
    ik heb alleen vandaag steeken in mijn buik.
    en krampen en kan ook zo moerlijk mar de wc gaan. dat is echt niet tof.

groetjes missie

8. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    hoi missie,
    welke site bedoel je?
    ja verder gaat het wel goed met mij hoor beetje verkouden enz maar ja wie niet met dit weer? :)

9. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Hier meldt zich ook iemand voor april. Ik ben gisteren mega ongi geworden. En aangezien ik in een erg stressie situatie zit, denk ik dat maart ook wel aan me voorbij zal gaan.
    Meiden, jullie moeten je echt geen zorgen maken over zin hebben in sex hoor. Je zult merken als je met de pil stopt je juist meer zin hebt en de sex veel beter is! :)
    Ik wens jullie in ieder geval veel succes!

10. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    he hartje1 welkom bij de april groep hihi,
    thanks ben benieuwd of mannetje lief ook meer zin heeft dan hihi.
    we kunnen strks ook wel een mooie lijst maken met wanneer de nod datum is zeg maar.

11. Lidy

Lidy Actief lid

5 feb 2007
    200
    0
    0
    Meer zin in sex, dat klinkt goed! :D Ik laat het allemaal maar gewoon over me heen komen!

12. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    :) :) :)

13. Lidy

Lidy Actief lid

5 feb 2007
    200
    0
    0
    Hé Titus,

Kan je wat meer over jezelf vertellen, ben wel benieuwd met wat voor een vrouw ik in het zelfde bootje zit.

Groetjes Lidy

14. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    tuurlijk
    ik ben eigenlijk kitty.
    26 jaar
    ben kinderverpleegkundige en woon in de buurt van utrecht.
    ik heb 6 jaar met mijn vriend en we wonen er 5 van samen.
    we hebben al een klein gezin met dieren kinderen haha.
    vier katten waarvan eentje pas zaterdag bij ons woont zie album en 1 konijn maar die staat buiten.
    het zijn maine coon katten en ik ben er helemaal gek van. mijn hobby zijn zij dan ook wassen kammen dingen over het ras te weten komen en binnen kort gaan we met het kleine zelfs een keer naar een show.

dat is het even in het kort maar vraag maar hoor als je meer wilt weten
    en tuurlijk vind ik het ook leuk om iets van jou te weten
    wanneer ga je ook al weer op je mooie vakantie?

15. Lidy

Lidy Actief lid

5 feb 2007
    200
    0
    0
    Ik ben wel gewoon Lidy, achteraf misschien wel slim om een nickname te gebruiken op een forum als dit, maar ja niet gedaan! :(

Ik kom uit Deventer, werk als manager in de bedrijfsfitness, een erg leuke baan. Ik sport voor mijn werk en ook veel hobbymatig, vooral hardlopen. Ook ik heb naast mijn vent 2 harige liefdes, Pebbel en Spot 2 Europse Kortharen, gewoon boerderij katten dus.... Ik ben ondertussen al weer bijna 13 jaar met mijn ventje samen, dat is toch wel een hele tijd....

Ik ga 9 maart voor 3 weken naar Suriname, heerlijk naar de zon. En het grappige is dat het plannen van deze reis van invloed zijn geweest op de keus van het zwanger worden. Ik speel toch al wel een tijdje met de gedachten om een kindje te willen, maar het echt doen vond ik altijd een enorm moeilijke keus, mijn hormonen deden blijkbaar nog niet zo hun best. Tot dat een vriendin (geboren in Suriname) een reis naar haar geboorte land wilde maken en voor mij besloot dat ik dat met haar moest doen voor dat ik zwanger zou zijn. En in eens werdt het mij duidelijk, ik wil van de pil af als ik terug kom! Mijn vriend schrok er de eerste keer best wel van dat ik het ineens echt zo stellig zei, maar is er nu helemaal blij mee. En ik ben natuurlijk al 31 en dan moet je er toch wel eens serieus over na gaan denken :D

Heb jij er lang over moeten na denken of is het altijd al iets geweest wat je zeker wist?

16. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ik wist al wel een tijdje dat ik ooit kinderen wilde met mijn huidige vriend. en ik zat er steeds wel meer te denken aan kinderen maar altijd komt wel.
    tot dat er steeds meer mensen om ons heen kinderen kregen.
    in nov vroeg mijn vriend of ik hem papa wilde maken. en toen besloten we na praten eerst nog wat finacieen of te betalen en iets af te vallen. en het is uit eindelijk mei geworden maar omdat ik 21 april mijn laaste pil slik van het stripje dacht ik dan stop ik dan.
    ik moet zeggen dat ik het soms moeilijk heb maar soms ook weer niet.

17. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    verwachten nod's:
    28 april titus.

ongie...negatieve test...zwanger...twijfel test

18. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ik wou een plaatje van een roze boot hier neer zetten maar het gaat niet helaas.

19. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Hoi, mag ik hier ook mee kletsen. Wij hebben gisteren besloten om er in mei voor te gaan. Wel ben ik al sinds vorig jaar mei van de pil af.

20. Lidy

Lidy Actief lid

5 feb 2007
    200
    0
    0
    Is er een speciale reden dat jullie er in mei echt voor gaan?
    Zelf stop ik in april met de pil en wil dan eerst een echte menstruatie afwachten, hopenlijk kan ik er dan ook in mei echt voor gaan.
    Spannend allemaal he?

Groetjes Lidy

Deel Deze Pagina