NOD april 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door titus, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    haj meid ik koop mijn ovu testen via deze site,,
    zijn goed :) en niet te duur..
    bij de apotheek en volgens mij kan je ze ook gewoon bij de kruidvat kopen alleen zijn die iets duurder,,

meid ik gaat mijn bedje in,, ben bekaf en pijn in me buik van de :evil: :evil: het is alleen erg weinig deze maand,,
    maar misschien komt het nog,,

welterusten meiden.. tot morgen

succes allemaal :)

2. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    haj meid ik plas er altijd over heen haha,, :oops:

succes meid :)

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hallootjes,

Balen voor de maart meiden die ongi gewoorden zijn! Nu maar hopen dat het deze ronde gaat gebeuren...
    Hoe is het met de meiden die hun ei al gehad hebben?
    Al mini klachtjes ;) ?

Groetjes Silla

4. Niet meer actief

hey meiden

ik zit weer in de klusfase hahaha wanneer mn vruchtbare dagen zijn weet ik niet dus we klussen nu maar om de dag aangezien een eisprong ook eerder kan komen ...of later kan ik hem zo nooit missen

ben 13 mrt ongie geworden 2 dg overtijd dus een cyclus van 30 dg ipv 28 of 26 maar goed we gaan rustig verder ooit zal het toch eens raak moeten zijn hahah

veel su6 iedereen

liefs kaley

5. Hoi dames,

na een heerlijke week vakantie even een bannercheck... lekker even alles wat rust kunnen geven.

Groetjes Jelske

6. Rumah

Rumah Lid

8 mrt 2007
    24
    0
    0
    Er is flink geklust de afgelopen dagen! Vandaag de meest vruchtbare dag volgens de banner... en weet je; nu heb ik geen zin meer! :(

Kennen jullie het gevoel dat je moet sexen? ;) (genant dit... :oops: ) Ik heb het idee dat dit instinct is en dat dan je meest vruchtbare dag is... Ik hoop het maar, want dan is de kans groot dat het misschien raak is. Gisteren was het namelijk zo'n dag. :)

Misschien kan ik vanavond nog wat zin maken, een 'voor de zekerheid'- poging. ;)

7. Illy

Illy Lid

22 feb 2007
    93
    0
    0
    Hallo Meiden,
    Ik kom me ook weer even hier melden. We zijn druk aan het klussen. Deze maand ben ik begonnen met een vuchtbaarheidsdrankje. Heeft iemand hier ervaring mee...
    Zie http://www.l10.nl/formula-cranberry-mlb ... p-331.html
    of zoek in google op vruchtbaarheid en granberry

8. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @Illy: van dit drankje heb ik nog nooit gehoord, maar het ziet er veelbelovend uit als je het zo leest! Toch ga ik er niet mee beginnen, althans voorlopig niet. Ja misschien als ik het erg lang vind gaan duren :)

9. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Hier ook volop aan de klus, ga deze maand wel de ovu testen van de site gebruiken (morgen eerste) geeft me een rustig gevoel....

Verder een stuk minder mee bezig deze maand. Vorige maand heb ik mezelf helemaal gek gemaakt met alle kwaaltjes etc. Daar heb ik nu geen zin in! Afwachten maar...

10. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    ik sluit me hier ook aan,ik ben vandaag ongi geworden...

mijn nod is 17 april.

als ik deze ronde zwanger zou raken dan ben ik 1e kerstdag uitgerekend! :D

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi dames, balen dat er weer een paar ongie zijn geworden veel succes deze maand!

hier is het afwachten of mijn ei nog komt of al is geweest mijn ovutest was gister bijna even dik van kleur strepen en vanmiddag negatief dus dan ga ik er vanuit dat hij vandaag ofzo komt maar ben ook begonnen met tempen en deze laat nog niets zien van een dip ofzo dus we zien wel! hopelijk word het eitje deze maand is gevonden door de snelle zwemmers en vinden ze een mooi plekje om in te nestelen ;)

liefs

12. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    haj meid,, ik heb ook me NOD 17 april :)..
    wat grappig :)

13. aisca

aisca Actief lid

26 nov 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Hoi allemaal,
    ik zit met een vraagje. Heb dit ook bij de maart gevraagd maar nog geen antwoord op gekregen. Sinds een paar weken doe ik aan tempen, maar het blijft maar zo laag 36.5- 36.8 Bij een eisprong moet het toch hoger worden? Betekend dat dan dat ik nog geen eisprong heb gehad?

Heeft iemand een idee?

Knuf Aisca

14. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    haj meid,, ik zou he teerlijk gezegd niet weten
    ik heb altijd een hoge temperatuur van me zelf,, ik ben gisteren ongi geworden en tempte gisteren 36.9 en van morgen ook dus erg vaag ..
    en als ik mijn eitje heb dan stijgt hij naar 37.4 of 37.5 ..
    is bij iedereen verschillend :) succes..

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi aisca dit vroeg ik me ook af omdat de ovutest redelijk positief is en mijn temp ook tussen de 36.4-36.7 blijft hopelijk is hij morgen hoog dat zou het iets kloppen denk ik maar volgens mij moet hij voor je ei naar beneden en erna omhoog weet het niet zeker ook net begonnen met tempen...succes

16. aisca

aisca Actief lid

26 nov 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Nou ja, we zien het wel hoe het gaat lopen. Wel bedankt voor jullie reactie!

Knuf aisca

17. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    ff snel bannercheck..Jullie horen snel weer van me!Liefs Yvette

18. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    het is stil hier vanavond,,

ik gaat douchen en me bed in ,, trusten

19. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    Vul je temp eens in bij fertility Friend op internet!En na ei moet temp tenminste 3 dagen hoger blijven!
    36.8 is voor mij temp na ei,maar dat is voor iedereen wisselend!
    temp is wat gestegen en BMM was gister hoog,zacht en open,dus hoop dat komende dagen temp omhoog gaat!
    voor wie aan het klussen is veel plezier!
    voor de wachtende sterkte!

Gr Gerda

20. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    hey meiden

I'm back en verloofd wel...mijn lieverd heeft me 19mrt ten huwelijk gevraagd op de dag dat we 3jr samen waren. Het weekend was super veel gezien en natuurlijk genoten van elkaar veel geklust iedere dag eigenlijk wel alleen de 19e kon niet toen sliepen we bij de vader van mijn vriend en we mochten in hun bed slapen dus jeh dan doe je dat niet.

Liefs Dimmel

Deel Deze Pagina