Meiden ik mag in het rood, precies op de 26e dag ongi geworden. Nu even lekker koninginnedag vieren en we gaan op naar de volgende ronde!
Passagierslijst 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april : erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & MissN 10 april: Salapio & Linmar & lana & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 & claudia86 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar & Wishes & MamaSu & 8samantha8 14 april: Juudje1975 & aisca 15 april: Brrr & claire 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 & carla 2028 & Muffie & Eucalypta 17 april: Monatoetje & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie&Mercedes 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 & titus & Diaantje78 22 april : la femme & Diddl & derona & Lindy & Wies31 23 april: inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Racebabe & Rebbel 26 april: Nathalie1973 & esser & Jale & Mausje & Jannes & kreeftje1984 27 april: Berna & Marieke1610 & frumpje & Mickey06 28 april: meisje1988 & Parel & Silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska & Linneke & Marleen123 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins & hopes & Schijndelsvolk & Sammy87 139 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 70 ongi.... 21 zwanger....7 negatieve test... 2 twijfel... 5 onbekend
Inge: Gefeliciteerd....heb je je man het nieuws al verteld ? Lekker genieten deze tijd!~ Hier nog geen duiveltjes, zijn vast een weekendje weg met dit mooie weer
goedemorgen dames! alles goed hier? wij hebben gister een drukke dag gehad.....hebben nieuwe auto gekocht heb op de kleine van mijn nicht gepast en hadden een verjaardag! http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... 55655551&o _id=3672042&p_type_lijst=RL dit is de auto vandaag gaan we poetsen opruimen mmoet nog wat huiswerk maken en misschien gaan we naar de kermis in aken had gister trouwens last van steken in mijn rechter lies.........was zeer pijnlijk net als vorig jaar dus ik denkd at ik mijn eispron al hbe gehad.....maar weet het niet zeker @ de zwangere van harte gefeliciteerd @ de dames die ondi zijn geworden dikke knuffel!
INGE GEfeliciteerd meid ik werd ook emotioneel teon ik in het roze mocht .. leuk he,, z`n banner wel nog even spannend hoor hihi ik gaat morgen naar de HA .. hoe is het met de rest hier ?
Daantje ik weet niet of mijn banner klopt heb hem al een paar keer aangepast. Ben op zoek naar mijn eitje met tempen en ovutest. Denk qua temp dat ik hem heb gevonden. Nu dus afwachten of ik idd ver 12 dagen ongi word.
Balen , dus ook ongesteld, gelukkig wel een superregelmatige cyclus dus geen dag te laat, anders had ik helemaal valse hoop. Ik heb wel een beetje haast, speciaal voor de zwangerschap moest ik met mijn medicijnen voor stemmingsklachten stoppen en dat maakt het voor mij extra spannend. Maar goed iedereen heeft volgend mij haast als je er net aan wil beginnen,he? Op naar de volgende ronde maar... kan iemand mij bij 20 mei zetten?
Helaas bij mij is het deze ronde weer mislukt. Ik kan wel janken! Ik had zoveel hoop nadat ik zo'n tijd overtijd ben geweest maar weer niks..... succes iedereen ik ga naar de topic van mei
Boterbloem en NicenChar, veel succes in de volgende ronde, jullie/onze tijd komt nog wel Hier nog steeds geen klachtjes, dus rustig afwachten of er woensdag duveltjes komen...