Wat jammer meid. Het klonk allemaal erg positief bij je, dus ik had ook goede hoop voor je. Balen zeg! Ik hoop voor je dat het de volgende ronde wel raak is hoor. Sterkte. Groetjes Taby.
Alle zwangeren GEFELICITEERD! geniet er van.... Hier gaat alles zn gangetje.... hoop morgen toch wel mogen te beginnen met klussen..
Inge gefeiciteerd en dames die ongie zijn geworden balen. op de wachter heel veel moed en doorzettingvermogen om niet te testen
dank je wel anna en alle anderen, ik begin het langzaam te geloven. Toen mijn man thuis kwam zei ik tegen hem dat ik getest had en trok er een heel zielig gezicht bij. Dus hij al meteen zeggen je had ook moeten wachten je hebt veel te vroeg getest. EN toen heb ik hem de test in handen gedrukt. Hij echt zo maar die is toch positief. Hij was ook heel erg blij. Nu blijft het wel nog spannend tot de 12 weken aangezien ik bij mijn eerste zwangerschap een miskraam heb gehad. Maar ga toch proberen te genieten. Rest van de dames succes met testen en voor de dames die ongi zijn geworden kop op succes in mei Sorry voor het lange verhaal
Voor de zwangeren gefeliciteerd Ik vind het nu toch ook wel weer spannend worden , nog een weekje wachten ... en nu maar hopen dat het eindelijk een keer raak is.
Zwangeren gefeliciteerd de meiden die ongi zijn geworden balen horen. Hier begint het ook weer spannend te worden,mijn ventje denkt dat het deze ronde raak is. Ik zeg hoe kom je daarbij?Hij zegt dat gevoel kreeg ik gisteravond. Dus ik ben benieuwd of die weer gelijk heeft (de vorige keer helaas mk had die het wel goed) Kareltje
Hey Lindy en Inge! Ik lees net dat jullie zwanger zijn! Vind het super tof voor jullie! Een hele dikke profciat en geniet met volle teugen! Twins
voor degene die ongie zijn geworden erg balen veel succes in de volgende ronde! de zwangeren gefeliciteerd en geniet ervan! hier vandaag lekker op het water gezeten heerlijk dit weer! verder weinig nieuws volgens mijn temp nog geen eisprong gehad dag 26 mijn temp doet weinig dus het is afwachten...... succes allemaal
wat gaan jullie vanavond doen? denk dat wij vroeg naar bed gaan......ik moet morgen van 8uur tot 18uur werken!misschien nog even op de chat ben er nu al! en ik heb zelf nog eens goed nagedacht maar het leven wat we nu leiden (afspraken school geld enz) daar zou een kind nog niet in passen..... ben bang dat ik het kind niet kan bieden wat het verdient! denk dat ik dat niet geregeld krijg! maar oke....ga echt eens goed nadenken en alle sop een rijtje zetten voor mezelf..... kan het trouwens kwaad 2x per dag klussen....? ik wacht deze cyclus even af.....
Net met afvegen wat bruine afscheiding en een sliertje bloed...de duiveltjes zijn terug van hun weekendje weg en zullen wel gauw verschijnen denk ik!
Dank je wel meid,, ik begin het nu eidelijk echt te geloven,, het is allemaal nog een beetje vreemd.. bij ieder krampje ga ik al denk hihi,, morgen naar de HA bellen... En lekker op me roze of blauwe wolk een goede week tegemoet vind het moeilijk om mijn mond nog te houden tegen mensen wij willen het toch wel een tijdje nog stil houden vanwege risico`s en zo,, maarja ik straal zo dat mensen nu al vragen van wat is er .. haha
Hoi hoi, Ik weet niet wat mijn lijf heeft hoor. Mijn onderrug is erg gevoelig en mijn buik is allemaal aan het rommelen niet normaal. Zullen de er dan toch aankomen? Groetjes Taby.
Ik heb 14 april voor het eerst en voor het laatst getest. Als mijn buik zo blijft rommelen vannacht dan houdt het mij wakker denk ik Groetjes Taby.
Ja dat snap ik ,, had ik ook ,, en toen had ik zo iets van nou ik ga gewoon testen 1 dag voor NOD.. en ja hoor .. positief hihi.. succes meid,, hoop dat je niet ongi wordt,, meiden ik gaat slapen doeggies tot morgne knuff lin
Ik heb eens rondgesnuffeld en ik heb testen gezien die nog vager waren, iedereen heeft me inmiddels overtuigd, dat mijn test van vandaag positief is (hij staat in mijn album met datum), dus ik heb voorzichtig mijn banner aangepast.Wat vinden jullie van de test, is ie positief of niet.