Tjee, wat een spanning op je verjaardag Nathalie! Maar ik zie ook wel een streepje hoor.... succes! Groetjes Jelske
Ja, wel een streepje, maar je zou bijvoorbeeld een iets minder gevoelige test kunnen doen als je het zeker wilt weten, een van het kruidvat bijvoorbeeld... spannend hoor!
Ik zie ook een licht streepje hoor, meis. Maar kun je dan niet beter een digitale nemen? Zo eentje die dan zegt zwanger of niet zwanger? Dan ben je ook van het getwijfel af. Maar wel spannend! Ik denk dat jij een leuk verjaardagscadeautje hebt, hihi!
Nou naatje, je was net hier, maar ook ik zag toch een licht streepje... Ik blijf duimen voor je, heb toch stiekem goede hoop hoor... Liefs je zusje
Hoi dames, Nathalie, ik weet zeker dat je test donderdag er vast nog duidelijker uit gaat zien. Maar voor nu dus dubbel gefeliciteerd. Wil iemand mij van de lijst afhalen. Ik sta op 30 april. Maar doordat mijn eisprong waarschijnlijk vrijl laat is geweest komt mijn NOD nu ongeveer op 5 mei uit. Ik kom natuurlijk nog wel met jullie meelezen hoor. Daarvoor ben ik veel te nieuwschierig. Ik blijf jullie gewoon volgen en af en toe wat posten.
@nathalie: zie ook een licht streepje maar ken de test niet dus weet niet of ie zo goed is of dat lijntje dikker moet worden!? Hier is het lichtbruin verlies weer overgegaan op wit/doorzichtige afscheiding! Snap er nu niks meer van maar hoop dat het een goed teken is....
@Maranka .Ja denk het wel.... gister dacht ik dat de duiveltjes eraan kwamen. Bruin verlies met sliertje bloed (sorry voor de details) Vanmorgen was het nog maar heel licht bruin en net was het alweer weg! Laatste test zaterdagmiddag gedaan....meen een heeeel licht streepje te zien maar bijna niet zichtbaar met het blote oog (dipstick matcare)! Morgen maar weer proberen ! Jij ook veel succes.....
@Nathalie, ALs een CB test 3 dagen voor je NOD al zo'n streepje aangeeft, durf ik je ook wel alvast voorzichtig te feliciteren En ook gefeliciteerd met je verjaardag natuurlijk \/ En Sasje77, jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je zus