Ik doe toch weer mee.. Mijn vriend en ik gaan het toch wel weer proberen...of nja..kijken of het lukt..! Ik zal hier niet meer zo vaak zijn als de vorige maanden...! Ik heb 1 maandje de pil weer geslikt, maar mijn wens word steeds groter! Dus ik heb me ingesteld als ronde 1..! Er is voor mij gependeld en die zei dat ik in juli zwanger zou worden..! Dat duurt dus nog wel even nog genoeg tijd dus om te oefenen! Mijn nod is 10 april en zal af en toe natuurlijk wel even komen kijken hier hoeveel zwangeren er weer zijn..!
dimmel gefeli met je verloving! zou iemand mij ook even in de lijst willen zetten?mijn nod is 17 april
'Passagierslijst' 1 april: Pat 7 & Dimmel & Taliaa & Ayse 2 april: Silla & Pebbles & Loesjuh 3 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje 4 april: Illy & Hartje 1 & Lot23&Ayse & Sam28 5 april: Pamela & Marloesje & Zico & Essiee 6 april: Jale 7 april: Gerda1975 & dani86? & Daantje82& FunnyMe & Rumah 8 april: Yvetje1982 & Lima & AnneLiesje 9 april: Busybusy & Ikkie 10 april: Salapio & Linmar & lana & MissN 11 april: Morgaantje & Sunnycloud 12 april: Dani86? & Maria & Daam & Diana81 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke 14 april: Juudje1975 16 april: Jennie72 & Nathalieke 17 april: Jelske1978 & Monatoetje & Lindy & Marina99 22 april: la femme 26 april: daantje86 28 april: Titus ongi.... zwanger....negatieve test...twijfel
thnx Lima dit had hij voorgelezen Lieve Melissa Iets meer dan 3jaar geleden begon het, een gezellig avondje bowlen eindigde in een mooie liefdesrelatie, we trokken heel snel naar elkaar toe net als een magneet effect. En officieel begon het op 19 maart 2004 in het romatische Valkenburg & sindsdien zijn we onafscheidelijk van elkaar. Elke keer snak ik erna om bij jouw te zijn. Kort geleden hebben we de stap in ons leven gemaakt om lekker samen te wonen. En hopenlijk ben je voor de volgende stap ook klaar voor want ik je namelijk wat vragen omdat ik heel veel om jouw geef. Want wil samen met jouw voor altijf van elkaar genieten... WIL JE MET ME TROUWEN? Ik natuurlijk in tranen: JA ZEKER krijg nu nog tranen in mijn ogen was eg mooi hij had ook champagne meegenomen
Ik krijg zelfs tranen in mn ogen! Gefeliciteerd Dimmel! Wij zijn in juli vorig jaar getrouwd en ik kan je zeggen: dat was echt de mooiste dag uit mn leven tot nu toe! Geniet ook van de voorbereidingstijd, want voor je het weet is het voorbij! En dat gaat echt sneller dan je denkt!
thnx linda we hebben gezegd dat we in 2009 pas willen trouwen dus we hebben nog wel even tijd maar zijn wel al bezig over vanalles en wil eigenlijk zo snel mogelijk jurken gaan passen haha...
Ja jurken passen, dat wilde ik ook echt meteen doen! Maar ja, dat heeft natuurlijk nog weinig zin... Tegen die tijd zijn er weer allemaal nieuwe jurken in de collectie en zo... In september gaat mn broer trouwen en mocht met mn schoonzusje mee toen zij haar trouwjurk ging uitzoeken. Oh, ik wilde echt zo nog een keer al die jurken gaan passen!
Kunnen jullie op mijn vorige vraag reageren? : Geplaatst: Do Mrt 22, 2007 9:53 am Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Lieve mensen, Sommigen van jullie zeggen dat je je ei nog niet gevoel hebt.. Maar hoe voel je dat dan? Een steek, meerdere, een dag of uur lang, of anders? Groetjes, Marleen
@Marleen: Iedereen voelt dat anders. Ik voel hem niet heel erg goed, maar als ik mn ei verwacht en het in de gaten ga houden, dan heb ik de hele dag door wat kleine krampjes. En op een gegeven moment wordt die kramp wat sterker en ik denk dat dat dan mijn ei is. 14 dagen later word ik dan ongi, dus dat klopt dan wel! Voelt als kramp/steekjes dus. Maar ik moet zeggen dat ik het niet duidelijk voel hoor.
zo dame sik ben weer uit school....heb de hele morgen een powerpoint presentatie in elkaar lopen zetten was erg leuk om te doen maar erg veel! xxx
@ dimmle gefeliciteerd hoor hij heeft het zeker lief gevraagt en er werk van gemaakt. @sorry weet niet meer wie het vroeg maar van het gewicht is zeker waar.door over gewicht kan je hormoon huishouding veranderen en zelfs je ongi uit blijven. maar dat wil niet zeggen dat dit bij jou ook gebeurd. het kan maar het hoeft dus absoluut niet. ik ben 168 en weeg 105 maar toch ga ik het gewoon proberen. ik ben mede door de pil zo zwaar geworden dus hoop eignelijk dat als ik over drie dagen stop ik ook nog wat afval. hoop 6 kg zo dat ik in iedergeval onder die magische 100 zit.
thanks girl ik vroeg dat........was echt even geschrokken fijn dat er een mogelijk heid in zit maar niet groot hoeft te zijn
Door overgewicht kan het zeker zo zijn dat je moeilijker zwanger wordt ja. Maar er zijn genoeg 'zware' vrouwen die wel gewoon zwanger zijn geworden hoor. Het kan alleen wel wat moeilijker zijn om zwanger te worden...
zaterdag ga ik het laatste pilletje slikken ben zo benieuwd wanneer ik dan ongie word.ik hoop wel snel anders kan ik al door naar mei maar goed we zien het wel. maar moet wel zeggen dat ik het heel speciaal vind en het kan voor mij niet snel genoeg zaterdag zijn.
Ik ben ondertussen al gestopt met de nuvaring... Geen idee wanneer ik ongesteld ga worden haha... Voor Kaylee was ik aan de pil en meteen de eerste ronde zwanger in een cyclus van 40 dagen (achteraf berekend). Dus hou t nou maar op 40 dagen denk ik... Dan wordt mijn NOD 24 april (pfff da's nog ver weg zeg )
nou zaterdag moet ik helaas op bezoek bij mijn opa die slecht in het ziekenhuis heeft gelegen maar morgen naar huis mag en moet de belasting nog invullen dus eigenlijk bezig met de gewone zaken maar zal er zeker aan denken als ik hem in neem. ik wilde eigenlijk zondag wat leuks doen maar helaas moet werken.
Hoi meiden negatieve test dus denk dat ik mezelf dit weekend bij jullie kan aanmelden. NOD zal dan rond 28 april zijn pfff wat duurt dat nog lang....