Morgen heb ik me NOD dus sta niet helemaal goed in de lijst zie ik nu. Heb ook last van vage klachten, pijnlijke borsten, blauwe aders (de ene keer duidelijker als de andere keer). Had zondag al een keer getest maar negatief, dus afwachten morgen..
Hoera hoera... volgens mij zit er iets aan te komen...heb sinds vanavond echt draadig slijm doorzichtig maar ook wat gelig minder dradig afscheiding... zal ik dan nu toch eindelijk tegen mij ei aan zitten?/ hope so
Ik zou willen dat ik al kon gaan testen. Ik zit er zo op te hopen dus ik zal wel teleurgesteld worden. Ik probeer er zo niet mee bezig te zijn maar ik kan bijna niet anders.... Nog een weekje volhouden! Ik denk steeds wel dat ik wat voel maar ben bang dat dat schijn is. Ik ben al wel een tijdje bezig met middelen van de homeopaath dus ik hoop dat ze helpen!
Goedemorgen meiden, (hoop dat het voor jullie wel goed is iig) Hier een verschrikkelijke nachtrust gehad sliep pas tegen half 4 door, van te voren elke keer naar de wc... om gek van te worden... Manlief vandaag naar Duitsland vertrokken... en ik nog steeds thuis met opgerekte knieband... Sorry moest even zeuren hoor (hihi je hebt wel eens van die momenten hé) Voor de testers vandaag: Heel veel suc6 dames! Dikke kus Joyce
bannercheck en natuurlijk alle roze vrouwen gefeliciteerd! Ga maar lekker genieten. alle rode vrouwen, balen, dikke knuf!
Goedemorgen dames, Hier is eindelijk de temp gezakt van 37.0 naar 36.7 dus de zullen wel snel komen. Heb wel een ongibuik... Dan kunnen we eindelijk verder...
Hey meid, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Gaat echt super zo! Heerlijk voor je, geniet ervan!
@Nathalie, ook van mij al een voorzichtige felicitatie hoor. Ik zie echt een streepje, dus dat moet wel goed komen En ook nog gefeliciteerd met je verjaardag natuurlijk
Zo meiden, ik had weer een hoop bij te lezen, en heb volgens mij alle zwangeren nu wel gefeliciteerd! Voor de meiden die ongi zijn geworden, ontzettend balen, hopelijk meer geluk in de volgende ronde, in ieder geval veel geluk en een dikke knuff van mij! Voor de negatieve testers, ik hoop echt dat tie nog positief gaat worden, toi toi toi! Voor de klussers, heel veel klusplezier, doe je best En voor de wachters, ik wacht lekker met jullie mee, echt zenuwslopend, maar ja t hoort erbij he!
ja helaas wel... wat dat betreft zou het makkelijk zijn als we dit soort dingen van te voren wisten... hihi maja dan zou t ook geen verassing meer zijn als t wel zo is he suc6 met wachten meid!
Ja daar heb je gelijk in, elke dag dat er geen bloed is toch een goede dag en dan hopelijk ind uiteindelijk een mooie verrassing, jij ook veel succes met wachten, hopen dat wachten beloond wordt
Zet mij ook maar in het rood, na 4 dagen overtijd zijn de duiveltjes toch ten tonele verschenen! Nu maar een cyclus van 30 dagen aan houden....
Passagierslijst 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april : erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & MissN 10 april: Salapio & Linmar & lana & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 & claudia86 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar & Wishes & MamaSu & 8samantha8 14 april: Juudje1975 & aisca 15 april: Brrr & claire 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 & carla 2028 & Muffie & Eucalypta 17 april: Monatoetje & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie & Mercedes 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 & titus & Diaantje78 22 april : la femme & Diddl & derona & Lindy & Wies31 23 april: inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Racebabe & Rebbel 26 april: Nathalie1973 & esser & Jale & Mausje & Jannes & Berna & kreeftje1984 27 april: Marieke1610 & frumpje & Mickey06 28 april: meisje1988 & Parel & Silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska & Linneke & Marleen123 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & marieke21 & Twins & hopes & Schijndelsvolk & Sammy87 139 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 77 ongi.... 22 zwanger....6 negatieve test... 1 twijfel... 3 onbekend