Vanochtend wilde ik opnieuw gaan tempen, maar ja van 5 tot 7 wakker gelegen, daarna half uurtje geslapen. Dus tempen geeft geen goed beeld, want je moet wel lekker een paar uur geslapen hebben. Morgen beter... maar ben de hoop eerlijk gezegd kwijt nadat ik gisteren van 37.1 naar 36.9 zakte.
Mogge meiden! Tjonge, er zijn er heel wat die tegen de NOD aanhikken... Succes meiden! Ik duim voor jullie allemaal! Er moeten er voor het einde van de maand echt nog een paar bij op het roze cruiseschip hoor... Hier nog niks bijzonders aan de hand. Vorige maanden zat ik zo vreselijk te focussen op alles wat in m'n buik gebeurde maar dan maak je je alleen maar gek. Ongi-symptonen kunnen zo vreselijk veel op zwangerschapssymptomen lijken... Ben nu dus heel koelbloedig ( ) en probeer zo weinig mogelijk ergens op te letten. Ik leef maar naar de dag toe dat ik kan testen! Zaterdagmorgen, heb ik me voorgenomen. Ik heb nog maar een test liggen dus dat is een goede stok achter de deur. Die bewaar ik tot zaterdag . Alle wachters met mij, nog heel veel succes gewenst!
Hey dames! Spannend he dat wachten. Die laatste dagen zijn zooo rot.. Elke keer denk je iets anders te voelen dat andere rondes maar je probeert jezelf ook rustig te houden en bent bang dat je het allemaal voelt omdat je het graag wilt voelen. Arghhh...!
Haha, hier ook hoor. Heb erg weinig zin, voel me niet geweldig (ongi ) en ook geen leuke klusjes om te doen..
dan doe ik het beter op het moment. Ik krijg betaald terwijl ik thuis zit. Maarja, dat houdt eind van het jaar dan ook wel op, das dan weer minder.
Ik ben opt moment aan het afstuderen, dus krijg maar een kleine vergoeding per maand (en mn studiefin. maar moet ook collegegeld betalen). Helemaal thuisblijven zou me ook vervelen na een paar dagen, maar het zal vast wel zn redenen hebben bij jou...
Met mij gaat het prima. Heb genoeg zwangerschapssymptomen om mezelf ervan te overtuigen dat het echt zo is, maar hoef niet over te geven ofzo Maar jij dus wel? Had je toch vorige keer ook bij zwangerschap? Heb je enig idee van wanneer je zou kunnen gaan testen/eisprong? Is misschien wel dubbel spannend voor je?
ja, ik heb wel een aantal symptomen, waaronder dus die misselijkheid weer. het voelt weer precies hetzelfde, maar ben zo bang dat ik het me allemaal in beeld. Ik heb een beetje begrepen dat als de miskraam helemaal uit zichzelf is gekomen dat je dan de dag van de miskraam als begindatum van je cyclus aan kan houden en dan een normale cyclus zou kunnen rekenen als je voorheen regelamtig bent. Dat zou betekenen dat ik rond koninginnedag mn nod heb. Vind het best wel spannend.
goedemorgen dames....ik ga vandaag niet naar school moet om half 2 naar het ziekenhuis (controle pols) daarna gaan we nieuwe auto halen en om hsalf 4 naar de woning kijken! (had school van half 1 tot half 5) dit weekend gaan we naar diertuin artis Melig kwam mijn schatje gister mee......zo lief ben er nog nooit geweest en ben weg vn apen en olifanten! maandag heeft hij vrij en is hier jaarmartk daar gaan we naar toe! er staat dat ik vandaag mijn ei sprong moet hebben maar voor mijn gevoel heb ik die afgelopen vrijdag of zaterdag al gehad...... gaan ook straks kijken voor verf en behang.....en tussen ons gaat het momenteel super! I'M SO HAPPY tralalalalalaaaalaaa xxxx
Hahaha Dani, wat leuk! Veel succes in het ziekenhuis! En natuurlijk veel plezier met jullie nieuwe auto! @ Sann, spannend!