NOD april 2007

Discussion in 'NOD forum' started by titus, Feb 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Ja heel vreemd

2. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Vanochtend wilde ik opnieuw gaan tempen, maar ja van 5 tot 7 wakker gelegen, daarna half uurtje geslapen. Dus tempen geeft geen goed beeld, want je moet wel lekker een paar uur geslapen hebben.

Morgen beter... maar ben de hoop eerlijk gezegd kwijt nadat ik gisteren van 37.1 naar 36.9 zakte.

3. Jiska

Jiska Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,477
    3
    38
    Overijssel
    Mogge meiden!
    Tjonge, er zijn er heel wat die tegen de NOD aanhikken... Succes meiden! Ik duim voor jullie allemaal! Er moeten er voor het einde van de maand echt nog een paar bij op het roze cruiseschip hoor...
    Hier nog niks bijzonders aan de hand. Vorige maanden zat ik zo vreselijk te focussen op alles wat in m'n buik gebeurde maar dan maak je je alleen maar gek. Ongi-symptonen kunnen zo vreselijk veel op zwangerschapssymptomen lijken... Ben nu dus heel koelbloedig ( ;) ) en probeer zo weinig mogelijk ergens op te letten.
    Ik leef maar naar de dag toe dat ik kan testen! Zaterdagmorgen, heb ik me voorgenomen. Ik heb nog maar een test liggen dus dat is een goede stok achter de deur. Die bewaar ik tot zaterdag :D .
    Alle wachters met mij, nog heel veel succes gewenst!

4. Mickey06

Mickey06 Actief lid

Aug 2, 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Hey dames!

Spannend he dat wachten. Die laatste dagen zijn zooo rot.. Elke keer denk je iets anders te voelen dat andere rondes maar je probeert jezelf ook rustig te houden en bent bang dat je het allemaal voelt omdat je het graag wilt voelen. Arghhh...!

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Ja wachten is meerstal ergggggg ergggggg ergggg vervelend hihihihi

maar helaas hoord het erbij :D

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Zooo lekker rustig hier zeg

iedereen aan de arbeid :D

7. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Hehe, of doen alsof ... ;)

8. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    hihi,klinkt bekend

9. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha Sann, hoe gaat ie met je?

10. Mausje

Mausje Bekend lid

Feb 20, 2007
    589
    0
    0
    Haha! Hier ook zo! :) :) :)

"Als de baas net doet of ik veel verdien, doe ik net of ik hard werk"

11. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Haha, hier ook hoor.
    Heb erg weinig zin, voel me niet geweldig (ongi :() en ook geen leuke klusjes om te doen..

12. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    op het moment groen van de misselijkheid, maar verder gaat het wel.
    Hoe is het met jou?

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    :)

14. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Pff voor het geld dat ik krijg, zou ik hier maar 4 dagen per maand zitten :( :(

15. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    dan doe ik het beter op het moment. Ik krijg betaald terwijl ik thuis zit.
    Maarja, dat houdt eind van het jaar dan ook wel op, das dan weer minder.

16. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Ik ben opt moment aan het afstuderen, dus krijg maar een kleine vergoeding per maand (en mn studiefin. maar moet ook collegegeld betalen).
    Helemaal thuisblijven zou me ook vervelen na een paar dagen, maar het zal vast wel zn redenen hebben bij jou...

17. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Met mij gaat het prima. Heb genoeg zwangerschapssymptomen om mezelf ervan te overtuigen dat het echt zo is, maar hoef niet over te geven ofzo :)

Maar jij dus wel? Had je toch vorige keer ook bij zwangerschap? Heb je enig idee van wanneer je zou kunnen gaan testen/eisprong? Is misschien wel dubbel spannend voor je?

18. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ja, ik heb wel een aantal symptomen, waaronder dus die misselijkheid weer. het voelt weer precies hetzelfde, maar ben zo bang dat ik het me allemaal in beeld.
    Ik heb een beetje begrepen dat als de miskraam helemaal uit zichzelf is gekomen dat je dan de dag van de miskraam als begindatum van je cyclus aan kan houden en dan een normale cyclus zou kunnen rekenen als je voorheen regelamtig bent. Dat zou betekenen dat ik rond koninginnedag mn nod heb. Vind het best wel spannend.

19. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    goedemorgen dames....ik ga vandaag niet naar school moet om half 2 naar het ziekenhuis (controle pols) daarna gaan we nieuwe auto halen en om hsalf 4 naar de woning kijken!

(had school van half 1 tot half 5)

dit weekend gaan we naar diertuin artis Melig kwam mijn schatje gister mee......zo lief ben er nog nooit geweest en ben weg vn apen en olifanten! maandag heeft hij vrij en is hier jaarmartk daar gaan we naar toe!

er staat dat ik vandaag mijn ei sprong moet hebben maar voor mijn gevoel heb ik die afgelopen vrijdag of zaterdag al gehad......

gaan ook straks kijken voor verf en behang.....en tussen ons gaat het momenteel super!

I'M SO HAPPY tralalalalalaaaalaaa
    xxxx

20. Mausje

Mausje Bekend lid

Feb 20, 2007
    589
    0
    0
    Hahaha Dani, wat leuk! :)

Veel succes in het ziekenhuis! En natuurlijk veel plezier met jullie nieuwe auto!

@ Sann, spannend!

Share This Page