Morgen moet ik ong worden, word gek van de spanning, aan de ene kant zwangerschapssymptomen aan de andere ook pijntjes alsof ik ongi moet worden.....Is er een test die je al eerder kan doen als na de NOD? Aan alle zwangeren weer succes en de anderen die moeten wachten net als ik ik hoop voor jullie mee dat het lukt aan de ongi meiden sterkte en succes volgende maand!
Hi lefbekkie, er zijn testen (zoals bijvoorbeeld Kruitvat) die je wel voor je NOD kunt doen. Maar ik persoonlijk raad het af. Het komt namelijk weleens voor dat je positief test en dan toch ongi wordt. Dit is erg verdrietig, dus doe jezelf dat niet aan als je nog een dagje kan wachten... Als je nou morgen of donderdag niet ongi bent, dan hoppa... testen Succes!
in de bijsluiter van de matcare testen van deze site staat dat je 4 dagen voor je nod zou kunnen testen... heb ik vorige maand gedaan en dus negatief. nu heb ik me voorgenomen als ik vrijdag niet ongi ben geworden dat ik dan zaterdag ga testen ik weet t ....w8en duurt lang hahaha
lijkt me sterk want... ben al dagen aan het testen met ovu testen en elke keer negatief... dus ik weet eht ook allemaalniet meer..........
Spannend Dwazie! Zo, net terug uit vergadering. Een vergadering van een half uur, zo kan het ook, hihi! Hoezo paarse krokodil bij ambtenaren? 8)
Hoi hoi, Hallo allemaal zit nog steeds in me ontpillen (nu al 4 maanden) maar ik denk niet dat ik de komende 9 maanden nog ongesteld ga worden. Heb voor het eerst allerlei sympthomen! Zere borsten misselijk weinig eetlust! Dus misschien is het wel raak! Ik ga volgende week maandag testen op koninginnedag! Groetjes Juulsrulez
nou spannend denk het niet hoor.... nog geen ei gehad of hij moet heel vroeg zijn geweest.. maar daar ga ik niet vanuit.... aan de andere kant ik voel me echt klote nu... zoooo moe en vooral die duizeligheid daar word ik moe van..........
Nou dames, ik mag in het rood Heb deze maand ook allerlei symptomen gehad en daar knoop ik me niet meer aan vast. De zijn precies op tijd.. Ik ga deze ronde met ovu testen proberen, aangezien mijn cyclus toch wel heel regelmatig is (24 dgn).
Jammer Loesjuh... tja die symptomen he... die zijn echt verschrikkelijk. Heb ze ook sinds een tijd en elke maand denk je toch stiekem "zou het" en dan openss staan die rotzakken weer voor de deur!
Passagierslijst 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april : erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & MissN 10 april: Salapio & Linmar & lana & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 & claudia86 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar & Wishes & MamaSu & 8samantha8 14 april: Juudje1975 & aisca 15 april: Brrr & claire 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 & carla 2028 & Muffie & Eucalypta 17 april: Monatoetje & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie & Mercedes 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 & titus & Diaantje78 22 april : la femme & Diddl & derona & Lindy & Wies31 23 april: inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Racebabe & Rebbel 26 april: Nathalie1973 & esser & Jale & Mausje & Jannes & Berna & kreeftje1984 27 april: Marieke1610 & frumpje & Mickey06 28 april: meisje1988 & Parel & Silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska & Linneke & Marleen123 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & marieke21 & Twins & hopes & Schijndelsvolk & Sammy87 139 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 78 ongi.... 22 zwanger....6 negatieve test... 0 twijfel... 4 onbekend Wat balen Loesjuh! Succes volgende ronde met tempen!