Inderdaad.... tuurlijk een ongelukje kan altijd gebeuren, maar dan is het nog hoe je ermee omgaat zeg! Ongelofelijk! Groetjes Jelske
WHOEHAHAHAHAHAHAHA geweldig... zie het al bijna voor me Maar idd erg onbeschoft vind ik zoiets... Ik zou zelf al meteen de ene sorry na de andere zeggen en zelf al voorstellen van zal ik anders even mee kijken of het nodig is om naar n dokter te rijden... (ik weet hoe vervelend naaldhakken in iemands voet kunnen staan... zelf ooit een flinke wond van gehad, van die lekkere naaldhakken waar dan dat rubberen hakje onderuit is ale: )
Hoi meiden, Ongi zet nog niet door. Roze verlies wordt zelfs weer wat minder. Ben benieuwd wat morgen mijn temp doet, heb ik tenminste zekerheid als hij morgen kelderd.
zou ik dan eindelijk mn ei krijgen ? Ben al 2 dagen misselijk, heb hittegolven en eipijn en slijm. Ik hoop het zo......
jeetje hier word heel wat afgekletst, heb het even snel gelezen dus reageer niet op iedereen... maar nathalie wat een vervelend mens zo reageer je toch niet hopelijk heeft je dochter niet zo veel pijn meer... zijn er binnenkort nog testers, nog geen nieuwe zwangeren? succes allemaal
ik blijf nog wel even langs komen hoor .. voorlopig .. vind het leuk om nog even met jullie mee te lezen .. Nathalie ,, ik vin het ook echt belachelijk van dat mens,,!,,
Ik ga morgen misschien weer testen. Roze verlies is nu weer helemaal weg. Kan dit een innestelingsbloeding geweest zijn zo net voor mijn NOD? Moet even kijken wat mijn temp morgen doet en of ik toch niet ongi wordt.
duimen jullie svp effe dat ik een super mooi ei krijg! Ben het wel zat na 58 dagen wachten! Koniginnedag is het 2 jaar geleden dat mn vader overleed dus wil deze datum afsluiten met of een zwangerschap of de weet dat ik eindelijk ee ei heb gekregen.
hoi dames, nathalie schandalig zo'n reactie. Dames het wordt wel weer eens tijd voor roze. De vorige keer toen ik dat meldde kwamen er meteen zwangeren bij. ROZZZZZZZZEEEEEEEEEE. 21 mei mag ik naar de verloskundige voor mijn eerste echo. Groetjes