Zoals ik er nu voor sta, houd ik het wel vol tot zaterdag, haha! Ik sta er eigenlijk helemaal niet bij stil dat morgen mn NOD al is. En nog steeds die ongikrampjes. Maar sinds twee dagen ook moe, moe en nog eens moe. Maar het is me opgevallen dat ik dat vaker heb als ik richting mijn NOD ga. Dus ik kan er nog niks van zeggen. En jij? Ga jij het volhouden?
Ik hoop echt dat ik t vol ga houden, al moet ik toegeven dat ik t wel moeilijk vind hoor. Als ik mn eisprong goed gevoeld heb, was gisteren mn NOD, dus zit best een beetje in spanning nu. Maar zaterdag is mn NOD volgens mn langste cyclus, dus wil eigenlijk volhouden. Ook ik ben moe moe moe, maar geen idee waar dat mee te maken heeft en ik heb blauwe aders over mn borsten lopen, maar misschien had ik die eerder tegen mn NOD aan ook wel, maar zijn ze me toen niet opgevallen, dus heb echt geen idee hoe het gaat lopen, we zien t wel even!
Oeh, spannend! Ik duim voor je dat het positief is zaterdag! (ik heb er wel vetrouwen in, als ik je zo hoor-lees)
Haha, jij hebt er meer vertrouwen in als mij, we zien wel! Ik hoop in ieder geval ook echt dat jij positief gaat testen, hopelijk gewoon samen positief, gaan we echt goed t weekend in, en zitten we gezellig samen bij de Januari mama's!
Passagierslijst 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april : erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & MissN 10 april: Salapio & Linmar & lana & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 & claudia86 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar & Wishes & MamaSu & 8samantha8 14 april: Juudje1975 & aisca 15 april: Brrr & claire 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 & carla 2028 & Muffie & Eucalypta 17 april: Monatoetje & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie & Mercedes 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 & titus & Diaantje78 22 april : la femme & Diddl & derona & Lindy & Wies31 23 april: inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Racebabe & Rebbel 26 april: Nathalie1973 & esser & Jale & Mausje & Jannes & Berna & kreeftje1984 27 april: Marieke1610 & frumpje & Mickey06 28 april: meisje1988 & Parel & Silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska & Linneke & Marleen123 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & marieke21 & Twins & hopes & Schijndelsvolk & Sammy87 139 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 78 ongi.... 22 zwanger....6 negatieve test... 0 twijfel... 4 onbekend
Berna alvast een voorzichtige proficiat. Hier vanmorgen niet getest want mijn temp was weer 0,1 graad gedaald naar 36.8. Dat kan bij mij een ongi temp zijn dus toch maar niet gedaan. Tot heden nog geen duivels. Wel straks een tampon ingedaan en net er weer uit gehaald om te spieken. Zat alleen bruin bloed op. Afwachten dus. Maar verwacht toch wel dat ik ongi wordt.
De pasagiers lijst stond aardig wat bladzijdes terug,heb hem ff hier heen gehaald,weet niet of hij up to date is,
hallo allemaal, Ben een paar weekjes weg geweest, trok het allemaal niet meer maar ja nu zit nod er aan te komen en dan begint het toch weer te kriebelen.
Ja dan gaat het toch weer kriebelen he meis.duim hard voor je. ik zit zo naar jou naam te kijken,en daar kun je ook derona van maken vond het wel grappig
ja eigenlijk wel ik wilde er niet aan toe geven maar ik kon het ook niet laten, ik heb in febr. een miskraam gehad en sindsdien is het wat moeielijker, ik wil zo graag maar ja ik heb het neit in de hand. en zoals ik me nu voel zal mijn ongi wel weer komen eind deze week want ik heb al sinds maandag last van mijn buik! en verder geen rare klachten van pijnlijke borsten ect ect.