Haha, staat zo mooi ten opzichte van het ietwat rode gedeelte bovenaan (de roze dan niet meegerekend hè )
Pfff hier zet het maar niet echt door. Gisteren en vanochtend gewoon een heel klein drupje... Wil dat het losbarst, kunnen we tenminste in het rood en weer verder! Mijn vriend was erg teleurgesteld toen ik zei dat ik ongi werd. Hij heeft echt een tijdje voor zich uit zitten staren op de bank... Niet leuk!
Nou daar kan het bij die van mij niet aan liggen... ha ha... Hij is ooit geopereerd en dus hebben ze zijn zaad bekeken. Was prima. Dus ik begin steeds meer te twijfelen of er niets mis met mij is. Nu bijna jaar bezig en een keer héél even zwanger. Zet je toch aan het denken....
Ik heb precies hetzelfde gisteren tampon check gedaan iets rose nu inleg kruisje in iets bruin maar het kanlt er maar niet doorheen erg raar allemaal hoor
Maar ik zie dat jij dat wel aanhoudt als dag 1. Ik ga pas tellen op het moment dat het echt bloedt. Of is dat te laat?
heb mn banner aangepast mischien dat het vandaag wel doorzet denk heb ik dat alvast gedaan geloof er niet meer zo in ...ze zeggen wel innesteling weet ik veel Nee bij mij is bloed niet goed
Spanning stijgt tampon gaf niets, behalve wat dikkig wit slijmachtig spul.... Kinderen uit mn klas zijn nu bezig met de entreetoetsen dus zit me ook stierlijk te vervelend dat is ook niet echt lekker of bevordelijk voor de spanning......
Goedemorgen dames, Nieuwe zwangeren gefeliciteerd en geniet ervan... Meiden die hun ongi hebben gehad balen en succes in de volgende ronde... Hier nog steeds helemaal niks. Ik denk dat mijn lichaam van slag na de missed abortion. Moet volgende week donderdag toch naar de gyn kan ik het aan hem vragen hoe lang het kan duren. Hier wordt je echt niet vrolijk van. Vind zo raar dat ik afgelopen vrijdag heftige menstruatiekrampen heb gehad maar niet ongi werd... Alleen een beetje bruin met slijm...Sorry voor de datails Testen blijven nega....Nog een weekje geduld dan weet ik meer... Iedereen een fijne dag met deze zeer mooie weer! Liefs Diaantje
Passagierslijst 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april : erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & MissN 10 april: Salapio & Linmar & lana & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 & claudia86 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar & Wishes & MamaSu & 8samantha8 14 april: Juudje1975 & aisca 15 april: Brrr & claire 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 & carla 2028 & Muffie & Eucalypta 17 april: Monatoetje & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie & Mercedes 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 & titus & Diaantje78 22 april : la femme & Diddl & derona & Lindy & Wies31 23 april: inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Racebabe & Rebbel & Lefbekkie 26 april: Nathalie1973 & esser & Jale & Mausje & Jannes & Berna & kreeftje1984 27 april: Marieke1610 & frumpje & Mickey06 28 april: meisje1988 & Parel & Silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje & Rodean 29 april: Jiska & Linneke & Marleen123 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & marieke21 & Twins & hopes & Schijndelsvolk & Sammy87 141 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 80 ongi.... 22 zwanger....5 negatieve test... 0 twijfel... 4 onbekend Vanochtend hebben de duiveltjes zich gemeld hier.
kl*te zeg als de zich weer aanmelden... Ik moet nog 6 dagen wachten... Mijn gevoel zegt dat het niet gelukt is... Ga zo maar eens wat zonnestralen oppikken op mijn bedje in de tuin! Een zonnige dag allemaal! De nieuwe zwangeren onder ons: Gefeliciteerd! en de niet zwangeren: [-o< voor de volgende keer!
mmmm, ik nieste net en toen voelde ik het onder in mijn buik... Dat heb ik alleen gehad toen ik zwanger was Ach, misschien verbeeld ik me het wel en is het niets! Ik bllijf geduldig afwachten!
Hoi meiden, Heb weer roze/rood verlies. Dus heb mijn banner maar aangepast. Mag in het rood dus. Veel succes allemaal met zwanger worden.