Wat! Dat hadden we niet afgesproken! Balen meis! Nou moet ik onze date wel in mn eentje doen Succes de volgende ronde meis!
Hey meiden, dank je wel voor jullie lieve reacties! Hoop jullie echt niet tegen te komen in Mei hoor! @Mausje, hadden we ind niet afgesproken he! Als ik t niet vergeet kom ik zeker even kijken om te zien hoe het zaterdag is afgelopen, heel veel succes en hopen op een mooie positieve test!
Nog steeds in n spannende periode he maja die duurt nog wel ff paar dagen... en hoe issie met jou meid?
Dames, het heeft geholpen het strooien Waterlelie suiske en berna gefeliciteerd geniet er van. Ongi dames balen succes in mei testers spannend
Helaas, ook bij mij is erg weer helder bloed te zien.... Iedereen die wel positief getest heeft: Gefeliciteerd! Liefs Anita
Spannend hoor! Ik voel me heel goed en heb er zin in deze maand hihi.. Vandaag krijg ik mijn ovulatietesten binnen. Ga deze morgen gebruiken..
Nieuwe zwangeren, van harte dames Ik zit inmiddels bij Mei, maar vond het wel zo netjes om eventjes te feliciteren
Hallo dames... voor de zwagere super proficiat... diegene die ongi zijn geworden een dikke dikke knuf.. Ik heb eindelijk goed nieuws....... IK HEB MIJN EI GEVONDEN! BEN ZO BLIJ... nu al en ben nog niet eens zwanger maar blijkt nu wel dat mijn lichaam werkt... kreeg tranen in mijn ogen vanmorgen van de smiley hahah dus nu klussen toch? of ha dik dat al moeten doen
Dwazie1980, je bent niet te laat hoor meid, gewoon klussen! Want je ei zal dan binnen 48 uur komen. Tenminste, dat zeggen ze
@seker dank je wel meid.. ik ga er gewoon voor.. het klopt wel precies heb zo pijn rechts onder in mijn buik... had ik wel vaker maar ik dacht alijd dat het mijn darmen waren nu weet ik wat het betekend... het betekend mij ei staat opknappen... hahah wel grappig
Hier temp gezakt 21 april temp 36.7 22 april temp 36.7 23 april temp 36.8 24 april Temp 36.9 25 april temp 37.0 26 april temp 36.8 Maar wel heel witte vlokjes in urine(nog niet eerder gezien)