Iedereen die zwanger is! SUPER! Gefeliciteerd! En voor de rest. . .succes! Ben pas sinds gisteren op deze site gekomen maar leef nu al met iedereen mee! HAHA. Ik moet eerst maar es afwachten of er na deze ongi wel een ovulatie plaatsvindt. : (net gestopt met pil) Weet niet precies of er dan ook wel een ovulatie is, of dat ik moet wachten na mijn eerstvolgende 'echte' ongi? Good luck everybody in ieder geval! Kus Kelly
ik heb vandaag schooll tot 13uur daarna auto weg brengen voor apk en reparatie en dan naar huis lopen bahbah! is dik anderhalf uur lopen en daarij heb ik nog eens mijn schooltas :'( hier vanmorgen opgestaan met buikpijn ben eens benieuwd hoe lang het aan houd! heb mijn ei namelijk vorige week donderdag/vrijdag al gehad xxx
Goedemorgen dames, @Suiske, Berna en Waterlelie van harte gefeliciteerd! Geniet ervan... Aan de dames die hun ongi hebben gehad heel veel succes in de volgende ronde.... Hier nog steeds niks. Temp is al 2 en halve week 36.8 of hoger Hebben misschien nog meer mensen een hoger temp, komt dit misschien door het weer? We wachten wel weer af :-k
Hoi allemaal, Ik ben nu twee dagen overtijd, maar had een blaasonsteking gehad. Ik heb toen wat medicijnen gekregen. Kan zijn dat deze een invloed heeft. Maar ik heb toch gisteren voor de zekerheid een test gedaan met Predictor en het was negatief. Misschien nog eventjes wachten en dan weer een test doen om zeker te zijn. Mijn temp blijf maar hoog en gaan alleen maar hoger. *zucht*
heey meis spannend ik had ook 1 dag na nod een test gedaan van predictor,en bij mij ook nega,ik wacht tot Maandag en dan ga ik weer testen.
heb net iemand gebeld (mijn nicht) die rijd met me mee naar de apk en zet me dan thuis af hoef ik niet te lopen daar anderhalf lopen in dit weer met een tas echt niet te doen is..........dan kiep ik om mijn buikpijn is weg....gelukkig......
Ik heb gisteren getest en deze was negatief. Dus ik weet het iig niet. Ik wacht het weekend af en ik denk dat ik dan ga testen..
Passagierslijst 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april : erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & MissN 10 april: Salapio & Linmar & lana & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 & claudia86 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar & Wishes & MamaSu & 8samantha8 14 april: Juudje1975 & aisca 15 april: Brrr & claire 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 & carla 2028 & Muffie & Eucalypta 17 april: Monatoetje & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie & Mercedes 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 & titus & Diaantje78 22 april : la femme & Diddl & derona & Lindy & Wies31 23 april: inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke & dotje1986 25 april: Racebabe & Rebbel & Lefbekkie & Waterlelie 26 april: Nathalie1973 & esser & Jale & Mausje & Jannes & Berna & kreeftje1984 27 april: Marieke1610 & frumpje & Mickey06 28 april: meisje1988 & Parel & Silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje & Rodean & Anieteke 29 april: Jiska & Linneke & Marleen123 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & marieke21 & Twins & hopes & Schijndelsvolk & Sammy87 144 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 83 ongi.... 25 zwanger....9 negatieve test... 0 twijfel... 3 onbekend