hahahaha ja mijn duimen draaien onderhand overuren voor iedereen hier tis rustig op de site...zitten zeker allemaal buiten in de zon te bakken! mij te warm pfff
Ik had een date met meisje1988 voor zaterdag. Maar zij meldde vanmorgen dat ze gisteren ongi was geworden, dus nu doe ik dat dan maar in mn eentje Mocht het nodig zijn, natuurlijk. Begin nu een beetje te twijfelen, er komen nu net weer ongikrampen opzetten en die zijn niet misselijk, pfff.
spannend ik heb al getest gisteren...natuurlijk weer te vroeg maar ja hahaha kon het niet laten. als ik nu zondag nog niet ongi ben (moet t morgen dus worden) dan ga ik nog maar een testje wagen..
balen meid weet hoe t voelt al zit ik wel voor mn nod maar toch... zolang de er niet zijn is er nog nix aan t handje toch
Heej Mausje, ik ga ook zaterdagmorgen testen! Maar ik voel ook allerlei ongi-krampen dus ben benieuwd of ik zover kom . Maar oke, we houden nog even hoop!
Ik heb vandaag ook weer getest. Helaas weer negatief.. Begin de hoop op te geven. Dus ik ga voorlopig niet testen en hopelijk komt mijn ongi lekker snel. Ook al heb ik nog geen ongi klachten.. Alleen telkens een steek links vlakbij mijn darmen..
Ja ik baal er ook zeker van. Maar zolang er geen bloed is of komt houdt ik er wel de moed in. Maar heb ook een vriend die zegt dat ik toch ongi ga worden deze maand. Ik heb echt een dubbel gevoel hierover. Aan de ene kant denk ik ja wordt ongi en aan de andere kant vraag ik me af waarom mijn ongi uitblijft? Het is dan wel mijn 2de ronde en ben na mijn eerste ronde gewoon ongi geworden. En had ergens gelezen dat je dan in principe ontpilt bent, is dat ook zo?