ja,ik hoor dat heel vaak van clear bleu...heb er nog 1 dus die doe ik over een week... ik vind het alleen zo stom om er maar vanuit te gaan dat,dat ook nog kan... dan denk ik naja,niet zwanger dus,maar ik baaal als een stekker natuurlijk,zeker omdat het zo een duidelijke streep is ! gaat het goed in jou zwangerschap ?
ja tot nu toe kan ik ech tin mijn handjes klappen alleen last van steken smorgens als ik wakker wordt ga ik even rustig zitten en dan is het weg . ben wel ontzettend moe en slaap maar kort,, me humeur is ook niet meer zo super ,, haha maarja,, dat is alleen als ik erg moe word,, verder nog niet misselijk,, wel last van mijn borsten ,, ben al 1 cup maat groter zowat, gaat snel dus .. buikje is ook al erg opgezwollen,, dus gaat best wel snel .. bijna 6 wkn al ,, succes meid,, hoop dat je snel posi test ik heb met kruidvat getest op 21 april ,, posi en 4 dagen later met cb duim voor je ,, hieral vasst wat hcg voor je ,, blaaaaaaaaaaaasss !
He visje, ik heb precies hetzelfde gehad met de romed testen. 2x dikke positieve testen (mijn testlijn was zelfs nog dikker dan die op het plaatje) en echt geen twijfel daarover hoor maar ik was absoluut niet zwanger. Tja, waarom ze nog in de handel zijn... geen idee... Ik hoop toch dat de CB over een weekje wel zwanger aangeeft!
Ik ben bang van niet.. Heb sinds donderdag al wat roze bloedverlies en vanmorgen is mijn temp flink gekelderd! Het is echt afwachten dat het doorzet vandaag!
hier is me tempratuur ook gedaald maar volgens mijn berekening hoef ik pasvolgende week woensdag ongi te worden @bigdream jammer meid @zwangere gefeliciteerd!
Thanks lieverds, ja vanmorgen getest en zag al snel een 2de streep verschijnen... hubbie is nog een beetje ontdaan hihi en kan het allemaal nog niet zo geloven... (kreeg wel meteen de opmerking: zie je wel scheetje... ik zei toch dat ik in 1 keer raak zou schieten!)
Passagierslijst 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april : erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & MissN 10 april: Salapio & Linmar & lana & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 & claudia86 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar & Wishes & MamaSu & 8samantha8 14 april: Juudje1975 & aisca 15 april: Brrr & claire 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 & carla 2028 & Muffie & Eucalypta 17 april: Monatoetje & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie & Mercedes 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 & titus & Diaantje78 & Mannie26 22 april : la femme & Diddl & derona & Lindy & Wies31 23 april: inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke & dotje1986 25 april: Racebabe & Rebbel & Lefbekkie & Waterlelie 26 april: Nathalie1973 & esser & Jale & Mausje & Jannes & Berna & kreeftje1984 27 april: Marieke1610 & frumpje & Mickey06 28 april: meisje1988 & Parel & Silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje & Rodean & Anieteke 29 april: Jiska & Linneke 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & marieke21 & Twins & hopes & Schijndelsvolk & Sammy87 143 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 86 ongi.... 27 zwanger....11 negatieve test... 0 twijfel... 3 onbekend