Ik ben in november gestopt met de pil omdat ik heb gehoord dat dat ontpillen erg lang kan duren. Bij mij het resultaat ben nog steeds niet ongesteld geweest! Dus dan doe je ook wat makkelijker met vrijen zonder condoom. Heb er al 15 testen doorheen gesleept hihi. Maar we wonen nog niet samen maar zijn we druk bezig met een huis! Me vriend heeft vast werk 40 uur en ik straks 9 uur vast de rest extra. dus heb ik alle tijd om voor ons kindje te zorgen daarom willen we ook nu zwanger raken hebben we sinds een week besloten. Dan is het regelen van een huis ook makkelijker ook ivm. huurtoeslag. Maar daarom willen we natuurlijk geen kindje we zijn er gewoon aantoe we zijn bijna 3 jaar samen. We zijn nu 21 en 20 Wat een verhaal he hoop dat je het een beetje kan volgen hehe Greets Juulsrulez
Ik kan het wel volgen hoor meid .. wat leuk zeg .. hoop dat je snel een positieve test hebt mag ik je toevoegen op msn ?
Als de ongi dinsdag nog niet gekomen is ga ik dinsdag testen... En anders de huisarts bellen of kan ik beter wachten dan? Heb alweer een pendel voor april gehad.. Dames.. jullie zijn wel een stemmig.. haha.. En hopelijk komen ze snel uit.. haha
Verschrikkelijk spannend.. Ben al 6 dagen overtijd.. Vind het echt niet leuk meer, maar vandaag lekker een dagje weg geweest met mijn team... Dus gelukkig ff afleiding..
ik voel me moe, en wat misselijk maar door ziekte durf ik er geen rekening mee houden. Dames, Woensdag test ik pas als er geen bloed is, maar geen bloed geeft moed he.
He balen negatief getest maar nog altijd geen Dus ga er maar van uit dat het deze maand niks word op naar de volgende maand! ach heb nog geen haast hehe flink aan de klus deze maand! Greetz juulzrulez