hey meiden ff banner check...volgende week zondag al 1 april en dan hoop ik dat mijn niet doorzetten....hopen dat direct 1 april roze word en de rest volgt...onze trouwdatum staat vast. Onze dag word 19-03-2009 ben eg superblij! Liefs Dimmel
als goed is gister ei gehad,temp was erg laag!Vandaag weet wat gestegen,dus hoop ik dat komende dagen meer gaat stijgen! Succes voor iedereen! Gr Gerda
Hoi hoi, ben nieuw hier...Mijn NOD op 2 april, eigenlijk had ik afgelopen zondag mijn sprong verwacht, maar als ik de temp lijst moet geloven is het pas eergister geweest, nouja, dus meisschien duurt de cyclus ook wel langer dan. Ik heb al een zoontje van 13 maanden. liefs Kreeftje76
'Passagierslijst' 1 april: Pat 7 & Dimmel & Taliaa & Ayse 2 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 3 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje 4 april: Illy & Hartje 1 & Lot23 & Ayse & Sam28 & frederike80 5 april: Pamela & Marloesje & Zico & Essiee 6 april: Jale 7 april: Gerda1975 & dani86? & Daantje82 & FunnyMe & Rumah 8 april: Yvetje1982 & Lima & AnneLiesje 9 april: Busybusy & Ikkie 10 april: Salapio & Linmar & lana & MissN 11 april: Morgaantje & Sunnycloud 12 april: Dani86? & Maria & Daam & Diana81 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke 14 april: Juudje1975 16 april: Jennie72 & Nathalieke 17 april: Jelske1978 & Monatoetje & Lindy & Marina99 18 april: Jackie 20 april: yuntje 22 april: la femme 24 april: Vicky 26 april: daantje86 28 april: Titus ongi.... zwanger....negatieve test...twijfel
hallo meiden hoe gaat het ? het is stil vandaag. ik moet zo gaan wekeren tot 22.00 geen zin tot vanavond laat.. knuffel lindy
werk ze vandaag Lindy,was gelukkig vrij vandaag,heb afgelopen 2 dagenb 3 diensten gewerkt en was gisteravond mooi af,had hetzelfde gevoel als aan eind van me nachtdienst!Vandaag alleen boodschappen gedaan en nu lekker weekend,ga ook niet veel doen,maar lekker van m'n gezinnetje genieten!
Hi Ladies, Wat is de passagierslijst al lang aan het worden?! Ik ben er zooooooooo heilig van overtuigd dat ik toch een korter cyclus heb... Mijn borsten staan zeer gespannen, het rommelt in mijn onderbuik, met name mijn linker kant (eierstok hoe je het noemen wilt)...en tot overmaat van ramp voel ik me met de minuut grieperiger worden. Blehhhhhhhhhhhhhh en dan moet ik vanavond ook nog is met mijn geweldig (vervelende) schoonfamilie uiteten..........mijn weekend begint weer goed...... Zal ik maandag er voor de "grap" toch een testje tegenaan gooien... Ik heb er nog zat van het i-net dusss daar kan er best 1 vanaf .... Greetz
hey meiden wow wat word het raar ben nu 6x gependeld en 5x juni 2007 van een jongen dus ben toch eens benieuwd. mag natuurlijk ook in april haha liefs Dimmel
dimmel klik je niet te vast he aan de pendels, ik heb er 5 gehad voor maart en het was nikske, u moet gewoon geluk hebben dat de kol strak genoeg is
@hartje 1 dank je wel dat je er aan denkt inderdaad morgen de laatste zeer speciaal ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren wanneer ik mijn pil bloeding krijg en of ik erg last heb van het ontpillen. ik moest dus van de week er om denken om maandverband en tampons te kopen ik ben dus in geen jaren meer ongie geweesd. @dimmel en ik al die keren dat ik gependeld ben voor een jongen hihi en het grappigste is nog dat ik altijd heb geroepen ben een echte jongens moeder.
@ Titus... nou dan moet je ook maar zwanger raken van een jongen he?! ik heb nog steeds niet in de gaten dat ik ongesteld ben....nou ja wel als ik naar de wc ga natuurlijk.... maar normaal gesproken heb ik altijd wel pijntjes enzo... en nu niks nada noppes! erg vreemd...
Gelukkig begint april een beetje dichterbij te komen en dus al onze NOD's ook... ik ga alvast voor iedereen duimen dat dit een rozere maand wordt dan maart! Groetjes Jelske
@ yuntje ik zou het niks erg vinden hoor ben er al helemaal klaar voor wil wel baby kamer shoppen. maar goed eerst maar eens morgen af wachten en dan mijn eerste ongie.
Wil iemand mijn NOD op 5 april zetten? Ik weet niet of dit echt klopt, het is even een gokje, omdat dit pas mijn eerste ronde is.