30 april is bijna voorbij zonder tekenen van ongi Heb mij wel in mei op de lijst gezet voor 3 mei... als ik dan niet ongi ben dan wordt ik wel heel benieuwd! Twins
aan alle zwangeren: van harte! Ik zat al bij mei maar dacht, ff hier kijken... veel roze! Hihi hopelijk wordt mei ook een en al roze!
Dank voor je duimen! Ik heb ook matcare getest.. misschien morgenvroeg weer testen als er dan nog geen bloed te zien is. Ik word wel gek van onzekerheid hoor! Dat duurt nu al 3 dagen.. en voor die tijd leef je ook al zo naar je NOD toe! Ik word moe van mezelf...
Passagierslijst 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april : erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & MissN 10 april: Salapio & Linmar & lana & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 & claudia86 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar & Wishes & MamaSu & 8samantha8 14 april: Juudje1975 & aisca 15 april: Brrr & claire 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 & carla 2028 & Muffie & Eucalypta 17 april: Monatoetje & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie & Mercedes 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 & titus & Diaantje78 & Mannie26 22 april : la femme & Diddl & derona & Lindy & Wies31 23 april: inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke & dotje1986 25 april: Racebabe & Rebbel & Lefbekkie & Waterlelie 26 april: Nathalie1973 & esser & Jale & Mausje & Jannes & Berna & kreeftje1984 27 april: Marieke1610 & frumpje & Mickey06 28 april: meisje1988 & Parel & Silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje & Rodean & Anieteke 29 april: Jiska & Linneke 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & marieke21 & Twins & hopes & Schijndelsvolk & Sammy87 143 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 91 ongi.... 29 zwanger....10 negatieve test... 0 twijfel... 4 onbekend Ik had het al verwacht... Nu 2e ronde clomid...
Gefeliciteerd liefbekkie.. Ik heb ff een vraagje.. Heb ook een topic geopend over mijn vraag.. Maar miss weten jullie ook wel wat dit kan betekenen..? Heb sinds een paar dagen last van geelachtig vocht uit mijn tepels.. Het is reukloos, maar het verontrust me toch een beetje.. Heb al gegoogled.. maar kwam alleen verontrustende berichten tegen.. Hier is nog steeds niets te zien.. Morgen testen en anders naar de HA..
Alle zwangere meiden: GEFELICITEERD! Alle ongi meiden: balen! Succes volgende ronde! Hahaha, sorry meiden dat ik jullie in spanning liet zitten! Was echt heel erg druk afgelopen weekend. EN nog iets leuks: ik stond zaterdagochtend met die test in de handen, staat onze kameraad aan de deur! Euhhh, hoe verstop je dat ding zonder dat het opvalt dat je wat verstopt terwijl ie je aan zit te kijken? Hier nog steeds niks te bekennen. Wel nog steeds die enorme ongikrampen en af en toe een vlaag misselijkheid.
Hallo allemaal.. De laatste loodjes voor april! Ik ben vandaag één dag overtijd! Spannend! Ik heb wel al 4 dagen krampjes in mijn onderbuik, verder heb ik geen symptonen. Ik wacht nog maar lekker af, durf nog niet te testen!
Ben terug van de huisarts........... Moet nog 1 week afwachten,ben ik dan nog niet ongi krijg ik een bloedtest