hey meiden heb de lijst weer bijgewerkt. Ben al 3dagen vet misselijk en steken in mijn borsten en vanalles rommelt daar beneden maar goed moet nog un weekje wachten.... Vanavond met mijn ouders uiteten hebben ze wel verdiend ze staan altijd voor me klaar enzo en na dat gedoe met mijn zusje. wat gaan jullie vandaag nog doen met dit lekkere weer? Liefs Dimmel
Bij ons is het vandaag koopzondag, erg gezellig met een bandje enzo.. Daarna ff in de tuin werken. We hadden gisteren plantjes gekocht en aangezien ik nog niet mag werken wil ik me thuis wel nuttig maken dus ff in de tuin aan de slag... Zo ziet mijn ZONdag eruit!
lekker gezellig...ik houd er ook van om in de tuin te werken maar ja heb geen tuin want we wonen in een flatje daarom zoveel mogelijk bloemetjes in huis he haha
Heb je wel een balkon? Dan kan je ook leuk potjes neerzetten.. Ik moet zeggen wij hebben ook niet een gigantisch grote tuin hoor (scheelt weer onkruid wieden hihi). Maar we kunnen er wel iets leuks van maken.. Nou ik denk dat ik maar ff aan de gang ga....
hier is het wachten of mijn ei wel of niet geweest is ovutest zegt ja en temp zegt nee dus het blijft afwachten! succes allemaal en veel klusplezier is het gezellig op de wachtbank? liefs
'Passagierslijst' 01 april: Pat 7 & Dimmel & Taliaa & Ayse 02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje 04 april: Illy & Hartje 1 & Lot23 & Ayse & Sam28 & frederike80 05 april: Pamela & Marloesje & Zico & Essiee 06 april: Jale 07 april: Gerda1975 & dani86? & Daantje82 & FunnyMe & Rumah 08 april: Yvetje1982 & Lima & AnneLiesje & Jessica77 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser 10 april: Salapio & Linmar & lana & MissN 11 april: Morgaantje & Sunnycloud 12 april: Dani86? & Maria & Daam & Diana81 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke 14 april: Juudje1975 16 april: Jennie72 & Nathalieke 17 april: Jelske1978 & Monatoetje & Lindy & Marina99 & Veertje2 18 april: Jackie 20 april: yuntje & Annabuik 22 april: la femme & Diddl 24 april: Vicky & MamavanJordy 26 april: daantje86 28 april: Titus ongi.... zwanger....negatieve test...twijfel
Dank je voor de steun, maar het doet toch pijn hoor. Ik wil ook zo graag voor de laatste keer een wondertje. Voor de moment heb ik super veel verdriet en ik begin mij meer en meer aan Ruben te hechten en ik verwen hem dan ook, wat niet goed is, want meneer weet het maar al te goed. Maar kom, nieuwe week, nieuw begin en hopelijk komt het er ooit wel eens van. Groetjes
hey dames ik ben weer terug van de stad was erg gezellig. hebben in de stad middag gegeten 9lekker makkelijk) en ijsje gegeten had ik echt zin in! waarschijnlijk heb ik nu mijn eisprong heb ontzettend last van steken in mijn rechterlies......dit keer wel erger dan normaal! dus mijn nod zal eerder zijn! vanaf nu 15 dagen erbij....... wat hebben jullie allemaal gedaan?
alle nieuwkomers voor April! Succes allemaal! Ik snap werkelijk helemaal niks van mn ongi.... zo komt er wat, en zo is er niks te zien! Grrrrrr En dat dus nu voor de 3e dag! (wel tampon in, niet tampon in etc etc)
Hallo meiden, In juni gaan we voor het echt, maar we zijn al volop aan het oefenen. Ik zou het helemaal geweldig vinden als we in mei stiekem met zijn drietjes trouwen. Duss... Hoog tijd dat ik in het NOD-treintje stap. Het zou mooi zijn als ik maar tot 16 april hoef te blijven zitten. Succes iedereen!
Wil iemand mij bij 7 april zetten i.p.v. 5 april? Ben er door temperaturen achter gekomen dat ik mijn eisprong 2 dagen later heb gehad. Dat wil dus zeggen dat ik nu op een cyclus van 30 dagen zit....beter dan 57 Maar daar ging ik ook wel vanuit.
Goedemorgen allemaal meiden, heeft iedereen een goed weekend gehad? Mijn mannetje was jarig, het hele weekend bezoek gehad, dat was wel gezellig! Ik ga morgen weer beginnen met ovutesten. Ben benieuwd of ik, en vooral wanneer, mn ei ga vinden. Heb vorige maand een vroege miskraam gehad en denk dat mn cyclus gewoon hetzelfde blijft, maar het zou natuurlijk nu ook wat langer kunnen duren... Als ik mn ei heb gevonden, mogen jullie me ook op de passagierslijst zetten! Zal nog steeds niet zoveel meepraten hier, want merk dat ik dat op één of andere manier toch een beetje moeilijk vind of er teveel aan ga denken en wil het ff op zn beloop laten. Zeker na die miskraam de vorige maand, we waren zo blij en dan ineens is het weer allemaal voorbij... Ik hoop echt dat het niet weer 9 rondes gaat duren voor het weer zover is... Maar ja, dat weet je nooit vantevoren natuurlijk...