Ik heb een digitale ovulatietest besteld bij Premom, maar deze heb ik nog steeds niet binnen. Heeft iemand daar al eens eerder wat besteld?
Goedemorgen meiden! Het begint al heel wat drukker te worden hier, moest na gisteren niet hier geweest te zijn toch weer wat bij lezen! Alle meiden die ongi zijn geworden: balen, maar heel veel succes deze maand! Hier druk aan het knutselen, nog geen positieve ovulatietest, maar wel veel witverlies, dus denk dat het er toch wel aan gaat komen.... Groetjes Jelske
Helaas ben ik gisteren ongesteld geworden, dus ik kom mij ook even hier aanmelden. Mijn NOD is 20 april. Iedereen veel succes!
'Passagierslijst' 01 april: Pat 7 & Dimmel & Taliaa & Ayse 02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje 04 april: Illy & Hartje 1 & Lot23 & Ayse & Sam28 & frederike80 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 06 april: Jale 07 april: Gerda1975 & dani86? & Daantje82 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & AnneLiesje & Jessica77 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser 10 april: Salapio & Linmar & lana & MissN 11 april: Morgaantje & Sunnycloud 12 april: Dani86? & Maria & Daam & Diana81 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke 14 april: Juudje1975 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly 17 april: Jelske1978 & Monatoetje & Lindy & Marina99 & Veertje2 18 april: Jackie 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 22 april: la femme & Diddl 24 april: Vicky & MamavanJordy 26 april: daantje86 27 april: Berna 28 april: Titus ongi.... zwanger....negatieve test...twijfel
yuntje; Ik had deze maand ook een rare ongi. Voornamelijk alleen oud bloedverlies, en dan ook nog eens erg weinig een paar dagen lang. Door anderen kwam onzekerheid: "misschien was je zwanger van een tweeling en is er nu 1 gestorven, misschien ben je wel gewoon zwanger, je hoort dat vrouwen ongesteld zijn tijdens zwangerschap, maar die is dan wel anders". Dus afgelopen zaterdag voor de zekerheid nog maar een testje gedaan en negatief. Dus echt niet zwanger hihi. Maar het komt wel vaker voor dat de ongi ineens anders is dan hoe ie altijd was. Wel gek hé. Laat t gewoon voor onze duidelijkheid gewoon altijd op tijd komen en hetzelfde gaan!
Nou dames, na een flink potje janken, kom ook ik me melden in april. Tis pas 3e ronde na MK, maar ik hoor alleen maar verhalen van iedereen die meteen zwanger is en wij gaan nu in totaal al de 10e ronde in. Baal er zo van! Mijn vriend is op NOD jarig, dus ik hoop zo! dat ik hem het allermooiste verjaardagscadeau ter wereld kan geven....
@Jannes Wat vervelend voor je meid...en dat janken dat lucht af en toe wel heel erg op... Ik hoop voor je dat het in April lukt en je je vriend een mooi verjaardagscadeau kan geven...ik duim voor je..! @Allemaal... Ik duim ook voor jullie...en natuurlijk ook voor mezelf..dat er in April maar veel zwangeren mogen zijn..!
goeiemorgen meiden alles goed hier? volges mij word ik deze maand gewoon ongi want voel me zo raar maar goed ben benieuwd. gisteren nog geklust. iedereen een fijn weeekend gehad? Liefs Dimmel
He Jannes, balen, want je vriend was eigenlijk zo overtuigd dat t raak was hé? echt Shit. Maar misschien, hopelijk, nu een mooi kado voor zijn verjaardag! We duimen!
Zo ik kom me ook weer een keertje melden, had van het weekend mijn ei sprong, dus die hebben we goed benut En nu weer afwachten! Maar met dit weer gaat de tijd toch sneller, ben helemaal gelukkig met die zon!
*knuff voor Jannes* wat is het mooi weer vandaag zeg! ik heb echt een enorme pukkel in mijn gezicht....normaal krijg ik die altijd als ik ongie moet worden. In dit geval zou dat nog een beetje vroeg zijn...dus ben benieuwd
Dank je wel allemaal! @Monatoetje: ja mijn vriend had er zo'n goed gevoel bij, maar helaas mocht het deze maand niet zo zijn. Hij zei al heel lief: volgende maand wordt gewoon onze maand! Maar dat zegt die schat elke maand... ha ha
Dat weer is echt heerlijk inderdaad! Hopen dat het zo blijft Hier verder alles ok, geen nieuws. Het wachten is begonnen... x Lima.
hey dame sik ben er ook weer........ heb eerst een uitgeslapen tot half 10 en daarna begonnen aan de grote schoonmaak......moet ik wel een week voor uit trekken daar ik vanmiddag moet werken morgenmiddag naar het ziekenhuis woensdag en vrijdag toetsen op school maar gaat helemaal goed komen....heerlijk weettje dus..... ik heb gister inderdaad mijn ei gehad....ongelooflijk die steken........niet meer normaal....... maar nu zijn ze weg dus zit ik weer op de wachtbank!wachtten of het deze maand raak is........we hebben nu 3 dagen achter elkaar geklust....dus even afwachtten..... 14 dagen naja ik krijg mijn tijd nu wel om en probeer zo min mogelijk hier te kijken zodat ik me niet gek ga maken wat gaan jullie vandaag allemaal doen?
Ik hoop dat er veel zwangeren mogen zijn in april. Duim voor iedereen. Groetjes Bianca (MamavanJordy)
Zit op ons kantoor in Nice. Zo meteen vergaderen, daarna diner en morgen weer de hele dag vergaderen. Bah... ben blij als ik morgen terug op het vliegtuig naar huis zit ....