Onze reden is nog even de laatste grote dingen aan de kant. Wij hebben 2 jaar gelden een huis gekocht met een hele grote tuin en die moest nog naar ons zin gemaakt worden.
Hoi allemaal, ik kan hier ook wel meekletsen, ik ben sinds september gestopt met de pil en wij gaan er in april voor het "eggie" voor. De afgelopen maanden is gebleken dat ik een cyclus van 27 a 28 dagen heb dus m'n eerste NOD verwacht ik rond 10 mei. Maar m'n laatste ongi in april dus... De reden hiervoor is dat we in maart eerst nog gaan duiken in Egypte en daarna moet m'n man een paar weken voor z'n werk weg dus de eerste mogelijkheid is pas in april... en het lijkt echt nog een eeuwigheid te duren . Hopelijk is het snel zover... Enne... dat meer zin in sex is zeker een heel groot voordeel van het stoppen met de pil
Ik zal even wat meer over ons zelf vertellen. Wij samen allebei 26 jaar en zijn 7 jaar bij elkaar. Waarvan we 4,5 jaar samenwonen. Vorig jaar hebben we een hond erbij genomen (onze dochter ) Ik wil al 2 jaar heel erg graag kinderen , maar poohman wilde nog wachten. Dat is niet altijd zonder ruzie, verwijten , tranen en scheldpartijen gegaan. Vaak ook hele goede en rustige gesprekken hoor. Vorige week dus er weer over gehad en toen kwam hij er zelf mee dat hij per mei er aan wil beginnen. dat is nog 2,5 maand nou en daar kan ik wel op wachten.
Hey meiden, Ik kom alvast een kijkje nemen in NOD April, mijn cyclus is vandaag 43 dagen en volgens de HA kan ik elk moment de op bezoek krijgen, ik hoop het maar, dan kunnen we door naar de tweede ronde.... ik kom jullie dus (hopelijk) snel vergezellen! Liefs, Fem
Hoi suzy en fem. Mijn NOD is eigenlijk in mei, omdat we er dan voor gaan. Maar er was nog geen topic. Dus vandaar, kunnen we hier met z'n allen dag dromen tot dat het zo ver is.
Hoi Fem, gezellig dat je hier ook al ronddwaalt. Ik hoop voor je dat ze snel op bezoek komen die dan kan je tenminste weer verder. poohbeer je kunt ook zelf een topic openen, maar mei is misschien ook wel erg ver weg en dan zit je heel erg alleen daar. groetjes Hartje1
hoi fem dat meen je niet wat balen zeg een cyclus van 43 dgn. hoop inderdaad voor je dat de snel op bezoek komen.
Geen probleem dus als ik mee blijf schrijven. Want idd er is nog geen topic voor mei. En dat duurt dus ook nog 2,5 maand. (die hopelijk snel voorbij zijn). Als alles goed gaat heb ik 29 mei mijn NOD.
geen probleem hoor pohhbeer26 juist gezellig ook al is het nog ver weg is wel leuk als dit forum al een beetje activiteit heeft. ik moet wel zeggen dat ik niet kan wachten tot het april is. gelukkig heb ik net een klein katje en kan ik me daar op uit leven hihi ja niet dat ik haar aankleed ofzo hoor hihi. maar lekker knuffelen spelen en opvoeden.
Leuk een kitten in huis. Wij hebben vorig jaar een labrador gekocht en dus ook als pup gekregen. Ik beschouw haar nu ook als mijn dochter. En idd geen kleertjes aan trekken net als de bobo's in amerika. @fem: heb je de als?
Hier nog geen , dag 44 al... pfffttt.... ik dacht: "Leuk als de rode brigade doorbreekt want dan heb ik mijn NOD 03 april", had ik wel leuk gevonden want met een positieve test had ik mijn mannetje kunnen verassen die op 06 april 30 wordt.... ben bang dat ik het niet ga halen... . Tot snel meiden...!
Fem misschien gebeurd het vannacht maar als je er teveel aan denkt kan het ook weg blijven meid. Ik hoop dat ze snel komen en dat je dan een super leuk verjaardagscadeau hebt voor je vriend.
Neuh, ik merk het vanzelf wel, eigenlijk alleen als ik hier zit Lindsay dan denk ik eraan (en als ik naar het toilet ga denk ik: "Ohja, ff kijken... nee weer niet, okay") haha
we hadden al besloten deze maand een boot te doen maar kan nergens een roze boot vinden jullie? ik ben echt de dagen aan het aftellen nog 4 pilletjes en dan nog twee stripjes hihi nee net als fem denk ik daar alleen aan als ik hier ben. normaal gesproken sta ik er noet zo bij stil. @fem ik hoop dat ze snel komen voor je.
Hey meid, Spannend hoor het aftellen met je stripjes, wanneer neem je je laatste pil? Hier nog steeds geen duivels, dus laat die stoomboot maar effe wachten xxx