ik heb al vele pendels gehad maar allemaal gingen ze de mist in, neen geloof er niet meer in. Maar wel iets fijn om naar te kijken. Zelf voor je eigen mag je het niet doen dat beinvoed alles.
Ja zeker iets fijns om naar uit te kijken...maar jammer dat het bij jou niet is uitgekomen hoop dat je snel zwanger raakt
kan iemand mij op de passagierslijst zetten? Mijn NOD is 23 april. Wat een lange ruk nog... Ben vandaag naar ha geweest. Hij heeft ons doorgestuurd naar de gyn. Mijn man moet naar het ziekenhuis om z'n zaad te laten testen, daarna afspraak met de gyn. Vond ie niet echt leuk, maar ja, het moet maar hè. We hopen er het beste van. Duurt nog wel even denk ik voordat er een NOD komt. Wachten, wachten....succes allemaal.
'Passagierslijst' 01 april: Pat 7 & Dimmel & Taliaa & Ayse & Marieke1610 02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje 04 april: Illy & Hartje 1 & Lot23 & Ayse & Sam28 & frederike80 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 06 april: Jale 07 april: Gerda1975 & dani86? & Daantje82 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & AnneLiesje & Jessica77 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser 10 april: Salapio & Linmar & lana & MissN 11 april: Morgaantje & Sunnycloud 12 april: Dani86? & Maria & Daam & Diana81 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 14 april: Juudje1975 15 april: 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly 17 april: Monatoetje & Lindy & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: 22 april: la femme & Diddl & derona 23 april: Wies31 24 april: Vicky & MamavanJordy 25 april: 26 april: daantje86 27 april: Berna 28 april: Titus 29 april: 30 april: ongi.... zwanger....negatieve test...twijfel
hey dames....wat een dagje....mijn grote schoonmaak is begonnen maar ben nog niet ver...alleen voorruit gedaan lamellen gang (kapstok) alle deurklinken voordeur en de bank weg gehaald....voor de rest...niks........argggggg naja..... ik heb nu buikpijn....maar weet niet waarom en hoe en wat........... hoop dat het over gaat.... wat gaan jullie vanavond doen? XXX
hoi hoi, het begint druk te worden in april dat was niet de bedoeling de rest van maart moest eigenlijk naar het ik ben zwanger forum, degene die ongie zijn geworden balen zeg maar gezellig dat jullie mee komen kletsen.. vanmorgen was mijn temp 0,3 graden gezakt maar ja ook slecht geslapen maar hoop dat mijn ei er is geweest, had vorige week een positieve ovutest maar geen daling in temp dus we zien het wel.... dani ik ga vanavond niet veel doen ff computeren en op tijd slapen, nog wat in te halen van vannacht! klus ze allemaal en degene op de wachtbank succes het is bijna april dus laat die roze namen maar weer voorbij gaan komen.... liefs
ik ga pcen vanavond. even van alles bijlezen van het weekend niet veel achter de pc gezeten ben toch alleen brandon slaapt manlief werkt