goeiemorgen allemaal , ben vanmorgen opgestaan met de dus kom ik hier nu maar terecht dit is dan de 6de ronde voor ons ! ben wel ontgoocheld dat ik ze heb maar ook blij dat er terug wat regelmaat inzit want ik heb de eerste 5 maanden cyclussen van 70 dagen ofzo gehad en nu 38 dus nu begint er wat regelmaat in te komen al goed dan moed ik ook zo lang niet meer wachten om de testen enzo hihi. groetjes allemaal
jeetje meid niet fijn he die ongi maar goed je cylus wordt korter dat is positief bij mij wordt die juist langer.
wie wil m'n NOD dag veranderen van 7 april naar 4 april.Heb m'n ei wat eerder gehad vandaar! Er zijn weer veel bijgekomen voor deze maand!Jammer genoeg,maarja dan moet april maar een hele vruchtbare maand gaan worden! Gr Gerda
Goede morgen dames, It's a beautiful day...The sun is shining..... Na hard werken in de tuin afgelopen dagen ga ik vandaag lekker niksen en van mijn nieuwe plantjes genieten in de tuin Leesboek erbij en mijn nintendo ds lite..... Gaat weer helemaal goedkomen vandaag.. Nieuwe NODers welkom, en op een vruchtbare maand! Groetjes Diaantje
Hoi Ladies Kom ook weer even om het hoekje kijken. Volgens mij moet dit een topmaand worden, want vorige maand was/is eigenlijk gewoon helemaal niets. Al 77 meiden ongi en pas 16 zwanger. Wij moeten dit met z'n allen hier in april gaan verbeteren. Wie doen ermee? Ik kan jullie alvast vertellen dat 22 april een top dag gaat worden.... Succes...
Dat gaat goed meiden....Ik voel het dit wordt gewoon echt de maand van het jaar 2007.....We gaan misschien niet de meeste geschreven pagina's krijgen, maar wel de meeste zwangere..... Ik heb er gewoon helemaal zin in....hmmm misschien even mijn ventje gaan bellen
goedemorgen ik ben aan geland in klusland dus doen we dan ook graag ...zijn al volop bezig geweest om de dag klussen en 2dg achter elkaar we gaan gewoon door wat het beste is kan niemand je vertellen want ik weet ook niet wanneer mn ei zal springen heb geen idee dus we klussen maar gewoon kan ik hem nooit missen ook 9 april is mn NOD zal mij benieuwen w8 het maar weer af su6 iedereen liefs kaley
Hallo meiden, Nou ik kom me hier ook weer aansluiten,ben net ongi geworden. Baal er wel weer van maar ja. Heb de 24e nu mijn NOD weer. Liefs Kareltje