Nou dan kom ik me ook maar eens hier melden. Helaas is maart geen vruchtbare maand geweest (voor sommige wel maar helaas voor heel weinig) ben vandaag ongi geworden terwijl het eigenlijk pas donderdag zou moeten zijn. raar lijf maarja vol goede moed naar de volgende ronde!
hoi hier nog steeds op mijn ongie aan het wachten. zaterdag de laatste pil genomen en vol het wel rommelen en heb ook wel ongie krampen maar nog geen ongie te bekenen. we wachten het maar af. welkom voor alle nieuwe balen dat jullie ongie zijn geworden. maar zoals al is gezegt april word een top maand.
hey ik ben er ook weer, vanmorgen even school gehad een presentatie voor bereiden en daarna even heerlen in gegaan was markt heb 5 nieuwe broeken nieuwe bh 1 giletje 2 topjes en 2 blousen en dat voor 98 heb weer genoeg voor de komende maanden! heerlijk weertje zonnetje schijnt, dus ga zo verder met poetsen....moet om 13.55 in het ziekenhuis zijn dus daarna begin ik...... heb een kieste bij mijn pols en die hebben ze al eens weg gehaald maar is nu 2x zo erg terug dus....weer onder het mes.... wat gaan jullie nog doen vandaag?
an die arbeit.. en dan straks ffe snel naar de stad iets terugbrengen, vanavond blokje wandelen met de buuf, en dan weer lekker pitten ... hmmm vind ik zooo heerlijk! heb normaal geen last van de zomertijd maar nu.... brrrr kan de hele week mn bed al niet uit.
Ben ook aan het werk! 5 uur ga ik lekker het mooie weer tegemoed! Vanavond even sporten! Ik heb vandaag de knop weer omgezet! Ga wat gezonder eten en meer bewegen nu het sávonds wat langer licht is heb je ook meer tijd voor zulke dingen.. Leker sávonds paar kilometers joggen! Heerlijk! Ben dus echt in de lentesferen! En een paar kilootjes lichter is ook niet verkeerd! Stop wel met lijnen als ik zwanger ben! Weet iemand of lijnen de vruchtbaarheid kan beinvloeden?
Hoi hoi, he balen is dat toch altijd als de ongi komt... Hopelijkk de volgende rondes beter! En ik hoop ook op een vruchtbaar april! Ik heb nl 2 april mijn NOD. Ik denk alleen dat het niet raak is, omdat ik me hetzelfde voel als vorige maand en toen werd ik ook ongi... We zijn bezig voor de 2e, van de eerste was ik binnen anderhalve maand zwanger, zou mooi zijn als dat deze keer ook zo is (na 2 maand dan), maar ik reken er niet op. Inderdaad heerlijk weer, maar mijn zin in lekkere dingen neemt helaas niet af, had het wel gehoopt haha. Echt vreselijk die buik. Ik heb ook als z'on last van dat uurtje minder slapen... groetjes kreeftje76
'Passagierslijst' 01 april: Pat 7 & Dimmel & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin 02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje 04 april: Illy & Hartje 1 & Lot23 & Ayse & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 06 april: Jale 07 april: Gerda1975 & dani86? & Daantje82 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & AnneLiesje & Jessica77 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje 10 april: Salapio & Linmar & lana & MissN 11 april: Morgaantje & Sunnycloud 12 april: Dani86? & Maria & Daam & Diana81 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 14 april: Juudje1975 15 april: 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly 17 april: Monatoetje & Lindy & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: 22 april: la femme & Diddl & derona 23 april: Wies31,inge1975 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske 25 april: 26 april: daantje86 27 april: Berna 28 april: Titus 29 april: 30 april: ongi.... zwanger....negatieve test...twijfel
zo dames ben net terug uit het ziekenhuis donderdag terug om te bespreken met anasthesist en binnen 2 weken geholpen, moet aan de anasthesist vragen of het kwaad kan ja of nee...... meteen even gestopt bij de bakker voor een lekker broodje gezond....... van poetsen zal wel niet veel meer komen vandaag! ga zo de hypotheekadviseurs eens bellen.....we hebben mooie woning gezien dus even informeren! xxx
Spannend Dani86... hopen dat het geen kwaad kan, want met zo kieste rond lopen is ook niks! Bij ons kan het klussen beginnen! Ben nu helemaal ongi af!