He meiden, hier weer de eerste dag gewerkt na de vakantie. Gisteren een positieve ovulatietest en vandaag weer maar een zeer licht streepje, vannacht en de avond ervoor geknutseld dus hier weer tijd voor een mooi roze kussentje op de wachtbank... Deze maand moet gewoon hartstikke roze worden! Succes allemaal! Groetjes Jelske
nou dames hier even een dip was de afgelopen tijd aan het denke wanneer ik mijn ei zou hebben en mijn temp steeg niet en nu net bruin verlies en ongie krampen dus ga ongie worden erg balen iedere maand weer hoop en dan weer een kleine teleurstelling en begin me ook wat zorgen te maken mijn temp was niet gestegen dus vraag me af of ik wel een eisprong heb maar ja hoop dat ik snel weer positief kan zijn.... succes allemaal en probeer nog steeds iets te hopen dat het niet door zet(dag 21 vandaag) hoop dat jullie allemaal positief testen!
Mijn NOD is dus toch op 19 april ? Zag mezelf op de passagierslijst Leuk zeg ! Leef er nu al naar toe... Vanmiddag een dagboekje gekocht voor zwangerschap (jaja weet het een beetje voorbarig maar toe maar ) Vroeg die man : is het een kadootje ? Ik zeg : nee... Zegt hij : Nou gefeliciteerd dan.... Maar echt een leuk boekje waar je je hele zwangerschap in bij kunt houden. Nu nog zwanger worden en dan is het feest compleet! Jullie allemaal heeeeeeeeel veeeeeel succes deze maand. Klusze! Liefs....Knor
Lot23....jammer zeg! Kan het niet zijn dat je je eisprong later krijgt of hebt op dit moment ? Want ik zie dat je ook langere cyclussen hebt gehad dan 28 dagen....want na 21 dagen is eht wel wat snel om ongesteld te worden voor jouw doen. Ja ik ben ook maar wat aan het vogelen hoor....heb nog niet zoveel ervaring. Laat je nog ff weten of het heeft door gezet ? Liefsss
hoi mijn nieuwe nod is op 4 april maar ik zie mijn naam er niet bij staan o de lijst of heb ik het mis?veel liefs.
21 dagen is zeker wel erg snel maar bruin verlies met je ei en wat steekjes bij mijn eierstokken lijkt meer op ongie hoop echt dat het vals alarm is en niet door zet baal hier echt van maar hoop het zo.....bedankt knor liefs
'Passagierslijst' 01 april: Pat 7 & Dimmel & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin 02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje 04 april: Illy & Hartje 1 & Lot23 & Ayse & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 06 april: Jale 07 april: Gerda1975 & dani86? & Daantje82 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & AnneLiesje & Jessica77 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje 10 april: Salapio & Linmar & lana & MissN 11 april: Morgaantje & Sunnycloud 12 april: Dani86? & Maria & Daam & Diana81 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 14 april: Juudje1975 15 april: 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly 17 april: Monatoetje & Lindy & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: 22 april: la femme & Diddl & derona 23 april: Wies31,inge1975 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske 25 april: 26 april: daantje86 27 april: Berna 28 april: Titus 29 april: 30 april: ongi.... zwanger....negatieve test...twijfel
Hoi Wat zijn er veel dames bij gekomen! Naart was inderdaad niet echt een vruchtbare maand. Ik hoop april wel. Heb waarschijnlijk zondag eindelijk mijn ei gehad, maandag ochtend eindelijk 37,0. Dus dan is mijn nod op 5 april altijd 12 dagen na mijn ei. Dus wordt spannend, we hebben veel geklust dus hoop ook op het goede moment. In elk geval dag voor mijn ei wel en de dag erna maar niet op de dag zelf dat mijn is geweest. dus we zien wel. Het komt wanneer het komt. Liefs essiee
haj meiden ikben er weer,, ben een beetje verdrietig vandaag ik werk op een instelling met gehandicapten. dagbesteding,, en nu hoorde wij vandaag het trieste bericht dat er een client overleden is van onze groep,, voel me er echt rot over ze zou morgen bij ons komen.. ze kwam de laatste tijd eigelijk alleen nog maar om koffie te drinken maar toch.. en ze was niet eens ziek. en nog maar net over de 60.. (sorry moest het even kwijt )
gecondoleerd! Dat zijn de mindere kanten van het leven... kan me voorstellen dat je, je rot bij voelt,..... je hebt toch een band met die mensen!
Bedankt meid .. Ja dat is zo,, ze was zo lief,, en schattig,, alleen je zag er wel achteruitgaan hoor,, gauw moe en zo,.. het is toch wel weer een tegenslag,, dacht niet dat ik er zo erg mee zou zitten..
Tja, dat kan je nooit zeggen van te voren... als je dat toch eens wist kon je jezelf een hoop verdriet en ellende besparen! En het is heel normaal dat je die gevoelens hebt hoor! en ook niet weg stoppen omdat mensen zeggen dat het onprofessioneel is ofzo.... Je bent tenslotte ook maar een mens en mensen hebben gevoel! Ik spreek uit ervaring, werk ook in de zorg.....