hopen dat de rest in maart zwanger is, wat een akelig rooie maand was dat, jakkie. gaan we komende maand allemaal in het rose joehoeeee. 8)
Heb net met matcare testjes besteld 3 sets kopen en 2 betalen voor maar 14.99 euro, spotgoedkoop tegenover bij ons.Heb deze keer midstreme zwangerschapstesten besteld, zijn die goed. Stel je voor zwanger zit ik daar met 8 testen nog hahahahahaha..Maar heb er geen hoop op, die heb ik opgegeven, zal wel juni gynocoloog worden zonder zwangerschap. Heb er een slecht gevoel over
We gaan er weer met z'n allen tegenaan deze maand! Ik heb 2 weken geleden een ovulatieteste besteld bij Premon, maar heb deze nog steeds niet ontvangen. Premom vertelde mij dat ze problemen hebben met de levering maar dat ze toch echt snel binnen zullen komen. We wachten het allemaal dus maar weer af. Doe ik het deze maand dan maar zonder ovulatietest (hopende dat ik hem de volgende maand dan niet eens meer nodig heb) hahah dat zou nog eens lachen zijn!
Toen ik 2 dagen overtijd was, had ik een zwangerschapstest gekocht. Maar bij 3 dagen overtijd werd ik ongi. Bleek mijn cyclus 26 te zijn. Afgelopen maand dus weer.. Nu heb ik nog steeds 1 test liggen. Ik hoop dat ik alleen die hoef te gebruiken
voor je NOD kun je positief testen maar kan het ook weer spontaan afvloeien, dat je ongesteld wordt dus. is niet zo fijn
goede middag, pfffffffff hier flinke ongie krampen en misselijk maar geen ongie en dat terwijl ik zaterdag de laatste pil heb genomen. ik kan je wel vertellen dat ongie krampen zonder ongie te zijn niet echt leuk zijn werkt psychies niet leuk waarom dan wel de krampen? is dit het ontpillen?
Nee precies daarom zou ik nooit voor je NOD testen... Bij mijn huisarts houden ze zelfs een termijn van 10 dagen na je NOD aan!
neen bij onze andere kids was het prijs direct, nu gaan we al in 7 de ronde, wel lang vinden we best, maar we zullen wel zien wat juni geeft
Oke mensen, dank je wel voor de antwoorden! Dan wacht ik maar tot mijn nod, als er dan nog geen verschijnselen zijn van !
Denk niet dat je zo snel al last hebt van ontpillen.. Je lichaam weet immers nog niet dat je gestopt bent met de pil? Anders was je nu ook in de stopweek..
ook ik mag hierheen.. mn NOD is 14 april maar weet nu al bijna zeker dat ik gewoon ongesteld wordt. Dit wegens het feit dat mijn vriend vrijdag weer thuis komt en ik volgens mij nu/gisteren mijn eisprong heb hoewel ik wel een hoge temp heb 36.8 maar ook weer ongesteldheidspijntjes erg dubbel dus.. Nja, Balen dus..
Hallo Dames Gisteren niet hier geweest veel te druk gehad en vandaag ook weer maar wilde toch even kijken hier...dadelijk was ophangen, de stad in en dan bij mijn oom en tante eten maar goed alles op het gemak hoop ik haha... Ben al sinds afgelopen zaterdag misselijk en iedere dag hoofdpijn... Wat gaan jullie vandaag doen? Liefs Dimmel
'Passagierslijst' 01 april: Pat 7 & Dimmel & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin 02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje 04 april: Illy & Hartje 1 & Lot23 & Ayse & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 06 april: Jale & erannick 07 april: dani86? & Daantje82 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & AnneLiesje & Jessica77 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje 10 april: Salapio & Linmar & lana & MissN 11 april: Morgaantje & Sunnycloud 12 april: Dani86? & Maria & Daam & Diana81 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar 14 april: Juudje1975 & Wishes 15 april: 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly 17 april: Monatoetje & Lindy & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: 22 april: la femme & Diddl & derona 23 april: Wies31,inge1975 & danjo 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske 25 april: 26 april: daantje86 27 april: Berna 28 april: Titus 29 april: 30 april: ongi.... zwanger....negatieve test...twijfel
sta nu 2x in passagierslijst,7 april mag eraf! Heb nu al een paar dagen steken aan rechterkant buik,geen fijn gevoel! Spijtig Danjo dat je meegaat naar deze maand! Hoe is met de rest? Gr Gerda