Das wel vervelend zo'n onregelmatige cyclussen! Ik hoop voor iedereen dat het snel raak is! Volgens mij begint de maand april vrij zonnig, laat dat een goed teken zijn!
op mijn nod had ik dus ook een vage streep gehad... maar inderdaad het beste is een week overtijd testen maar pfff das moeilijk
Hallo allemaal, Ik had zo iets geks gisteren met mijn nichtje van drie. Ze zat lekker in de zandbak te spelen en ineens uit het niets zegt ze... ik krijg later ook een baby in mijn buik, net als jij.... Zou echt een mega bak zijn als volgende week blijkt dat het echt zo is hahaha en super SUPER leuk natuurlijk Succes allemaal met klussen en wachten Groetjes Pebbles
ja pebbles, je hoort dat kinderen vaak gelijk hebben hè! ik hoop het voor je. Mijn man gaat morgen waarschijnlijk naar het ziekenhuis. Krijgt ie te horen hoe en wat, en kan ie daarna zijn zaad af komen geven. Dan maar wachten... Ik hoop wel dat het niets is, en we gewoon deze maand zwanger worden...hihi. En als er wel iets is, weten we dat ook weer, en kunnen we daar aan werken.(hoop ik) Hoe lang duurt het voor een afspraak bij de gyn? De dokter zou die voor ons maken als de uitslag van mijn man binnen is. Ik heb nu ook zoiets van, laten we er snel heen gaan, voordat er weer een cyclus om is.
ik pendel verlopig ff niet geloof er op het moment helemaal niet in wacht eerst wat er uit 2 voorspelde van mij komt
ja daantje, ik hoop dat iemand anders jou pendel ook kan bevestigen. Zou wel mooi zijn. Maar ik hou me er niet te veel aan vast hoor.
dat moet je zeker niet doen. zou wel leuk zijn als ze uitkomen allemaal maar ja dat heb je niet he die zekerheid
Pebbles....je hoort wel vaker dat kinderen het van te voren al weten dat je zwanger bent. Mijn zus had ook al een zoontje, hij zei op een dag : Mama heeft een baby in de buik. Ze wist zelf nog van niks maar het bleek wel te kloppen! Hopelijk komt het bij jou ook uit!
haha. lekker is dat he, nou in dat soort dingen zit ik dus de hele dag door he op mijn werk. tis rustig hier denk kom lekker even een uurtje mijn zinnen verzeten maar valt niet veel te beleven
zou zeker super zijn, nog even afwachten maar, ik denk dat mijn zus niet weet wat ze hoort als het zo is en dat haar dochter het al wist. Niemand weet dat we aan de slag zijn dus....
Ik zit hier zo af en toe en ik zit te kijken naar afvalen met sterren....lekker lui avondje dus en jij ?