officieeel pas 21 april dus eigenlijk pas voor het eggie in mei denk tenzij ik een maand eerder stop met de pil maar daar ben ik nog niet over uit hihi. voor mij mag ik nu ook stoppen hoor als ik dat soms zie met die cyclussen de eerste maanden, maar ja dan zal je net zien dat ik dat niet heb. en heel eerlijk gezegt ik weet het je kan het niet plannen maar een kindje in nov of dec lijkt me niet zo heel erg leuk met al die feest dagen. maar soms kan me dat dan ook weeer niet schelen hihi. twijfel he pffffffffffffffffffff
Ik heb hem niet kunnen verkleinen maar is deze boot niet leuk voor jullie. http://www.yesconsultancy.com/Client%20 ... 0Lady%20(R).jpg
Heb er een gevonden maar krijg hem hier niet geplakt. sorry meiden ff mijn vriend vragen vanavond en dan lukt het wel denk ik. Hij staat in ieder egval bij google afbeeldingen en dan pink lady. Staat een stoere roze roeiboot met 4 mannen erin om ons voort te trekken
Stoere mannen die onze boot komen trekken? Dat klinkt goed, laat maar komen hoor! Fem: Balen meis, dat die er nog niet zijn, kan me voorstellen dat je nu eindelijk ook eens door wilt. Titus: Vergis je niet hoor, ik had in het begin om de twee weken de op bezoek :x Gelukkig was ik dan ook pas na mijn vakantie gestopt, anders had ik ze toen ook op bezoek gekregen. Het is dus echt niet bij iedereen die lange cyclussen tijdens het ontpillen. Ik had dus juist extreem korte, gelukkig heb ik daar nu geen last meer van. Mijn eisprong heb ik als het goed is ondertussen gehad, deze keer door omstandigheden maar 1 keer geklust, dus dat zal wel niets worden. Op naar de volgende ronde!
ik zou zelf wel graag willen weten wat mijn cyclus is ook omdat ik nu een pil gebruik waar ik helemaal niet ongie word. maar ik heb het de laatste dagen zo druk gehad en geen tijd gehad om het met mijn mannetje te bespreken wat hij er van vind. en anders ach het is ook zo eind april hoor, het is ook pure nieuwsgierigheid.
@ fem is al a meer duidelijkheid voor je? ik hoop dat de duivels op bezoek zijn zodat je weer verder kan. was het eigenlijk wel al helemaal zeker dat je niet zwanger bent?
Hey meid, Volgens de ha ben ik echt NIET zwanger, dus ik neem het maar aan he... en verder... tja check mijn banner . Liefs van mij...
Weet iemand hoe ik een plaatsje in de tekst kan plakken. Heb namelijk eindelijk gevonden hoe ik mijn plaatjes kleiner moet maken en dan kan ik de boot hier plannen.
@ fem ja dan geloof je het maar he als de huisarts het zegt maar zo een lange cyclus is ook niet om vrolijk van te worden. @lindsayvdh sorry heb geen idee.
hij ziet er goed uit hoor dacht ik knip en plak hem maar gaat niet helaas. nou in die boot wil ik wel stappen en me lekker laten varen door de heren. zijn dat de vaders hihi
Die rose boot is echt zo cool! Hehe Ik mag pas weer terug naar de ha als ik 3 maanden niet ongesteld ben... dat is pas op 08 april dus... baal baal Liefs van mij
nou daar zou ik ook heel erg van balen pffff. is wel erg lang hoor drie maanden niet ongie. kom maar kom maar kom maar
Hey Meiden Ik heb ook besloten om met de pil te stoppen, dit zal 1 maart gebeuren, dus nog maar 7 daagjes. Als het goed is word ik dan in April voor het eerst ongesteld. Ik heb er ontzettend veel zin in. Groetjes
He Fem, dat duurt nog wel erg lang! Ik hoop dat je toch snel ongi wordt! Welkom guusje, spannend hoor, veel succes!
Fem: Ik lees hier wel eens terug dat je iets van monnikspeper of teunisbloemolie kan gebruiken om de natuurlijke cyclus een handje te helpen.Is dat niets voor je dan? Als je kijkt via de zoekfunctie kom je volgens mij heel wat tegen hierover. In ieder geval succes ermee