Hoi ladies Ik heb al wat wittige draadjes, die rekbaar zijn gespot. Misschien deze maand toch weer een cyclus van 29 dagen. Verder is alles hier ok. Ben nog steeds in een wanzige waas van positiviteit....heerlijk.
heee meiden, Ik word echt GEKKKKKKKKKKKK volgens mij ga ik weer ongie worden had vanmiddag een veeg bloed en dat na 18 dagen Ik ga van een hele lange cyclus naar een hele korte.... snap er echt niks meer van. Ben zo bang dat het betekend dat ik ook geen eisprong heb.. wat denken jullie? liefs morgaantje
hey dames ik ben ook weer thuis ben net klaar met werken moet maandag en dinsdag weer en de rest van volgende week heb ik vrij we gaan zo meteen eten en om half 8 komt die hypotheekqadviseur.......ben zo benieuwd.........weet niet hoe lang dat gaat duren hoop dat hij voor 22uur weg is moet morgen weer een lange dag :d xxx hier nog nieuws?
hoi hoi, Ik denk dat mijn nichtje het van de week toch niet goed had hoor, ik heb nu bruinige afscheiding..... ik vrees dat ik ongesteld ga worden....jammerrrrr ..... volgende keer beter dan maar Als het echt doorgebroken is laat ik het weten voor de lijst Groetjes Pebbles.
Ff mijn banner checken.. Ben hier een tijdje niet meer geweest althans niet meer gereageerd. Was er even iets minder mee bezig en nu mijn Nod nadert toch weer ff spieken. In tegenstelling tot de vorige naderende Nod heb ik nu haast geen last van krampen, af en toe 1tje. En sinds vanmiddag doet mijn ene borst heel pijn, heel anders ook als de vorige keren dat ze echt gevoelig waren. Nog een paar daagjes geduld dan weten we het
Even een bannercheck. Ongi is zo goed als verdwenen ... aan de klus dus weer. En deze maand wel wat meer roze dames ...
zo dames net de hypoteekadviseur op bezoek gehad. we krijgen niet zo een hoge hypotheek daar hij op 1 loon is berkeend omdat ik nog student ben. dus we kunnen nu gaan kijken wat er eventueel beschikbaar is voor de hypotheek die we kunnen krijgen. onze hypotheek bedraagt 92000 kijken of we daar een eensgezinsqoning voor kunnen vinden.......ben benieuwd ga zo even lekker in bad even ontspannen morgen weer school enz en dan weekend wat gaan jullie vanavond doen?