Goedemorgen allemaal! @ Nathalie, volgens mij heb je even een knuffel nodig hoor, wat een rotdag! Hier eentje van mij... Hier vandaag en het weekend allmeaal late diensten. Morgen eerst echt klussen in het kantoor van mn vriend, en zondag eerst een oefenwedstrijd. Druk weekend dus... gelukkig maar want ik kan niet wachten tot mn NOD, de 13e... het begint nu al... pffff Groetjes Jelske
goedenmorgen, ik zie eigenlijk nu pas...dat als het nu niet raak is ik nog een NOD in April heb....ben benieuwd.
weet ik heb ontzettend last van mn rug aan 1 kant vannacht gepaard met steken in buik dat is nu weg maar nog wel dus een zeurende pijn in mn rug iemand een idee wat het kan wezen
ja ben nu ongi maar dit is dan wel heel heftig voor mn laaste dagen ken de pijn wel van ongi wezen maar zo heb ik het nog nooit gehad
Goedemorgen even naar mijn banner kijken. Tijdje niet geweest. Het wordt nu wel weer spannend. Maar mijn gevoel zegt dat het niet raak is er is niet anders dan anders, geen symptomen. Liefs essiee
@Danjo, ja dan is het wel een beetje vreemd ja... Dat vrouwenlichaam blijft apart in elkaar zitten he! Hopen dat het snel overgaat... Ik heb nu zelf ook zoiets van, dat je dan ongi bent oke, maar waarom moet het dan ook nog zo zeer doen? Maar ja, we moeten t er maar mee doen he! Hopen dat je er hierna 9 maanden geen last meer van hebt, hihi...
Heb ik ook last van hoor, lekker bakkie koffie, forum kijken, en dan is het opeens al weer bijna 11 uur, hihi.. Dus vanmiddag maar 2x zo hard ertegenaan!
'Passagierslijst' 01 april: Pat 7 & Dimmel & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin 02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje 04 april: Illy & Hartje 1 & Lot23 & Ayse & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby 06 april: Jale & erannick 07 april: dani86? & Daantje82 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & AnneLiesje & Jessica77 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje 10 april: Salapio & Linmar & lana & MissN 11 april: Morgaantje & Sunnycloud 12 april: Dani86? & Maria & Daam & Diana81 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar 14 april: Juudje1975 & Wishes 15 april: 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly 17 april: Monatoetje & Lindy & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 22 april: la femme & Diddl & derona 23 april: Wies31,inge1975 & danjo 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes 26 april: daantje86 & Nathalie1973 27 april: Berna 28 april: Titus & meisje1988 29 april: 30 april: ongi.... zwanger....negatieve test...twijfel Heb mezelf er even bij gezet
goede morgen (nog net), @nathalie wat een baal dag zeg hoop dat het vandaag beter gaat. het word al weer spannend voor een paar van ons zeg mijn duimen draaien over uren hoor voor jullie. ik zelf ben nog steeds niet ongie geworden. vraag me af of ik niet een banner had moeten maken vanaf zondag dat ik gewoon weer een nieuwe cyclus aan ging toen ik weet het ook niet meer hoor .jullie ideeen? ik wacht het dan maar gewoon af. wat kan je anders doen de ongie krampen zijn wel minder geworden maar nog wel aanwezig.
ff Banner ckeck.. Erge ongie krampen...al 2 dagen..hoop niet dat ik nu al ongie word...misschien innesteling..? Of zou dat nog te vroeg zijn...?