NOD april 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door titus, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Hey meiden

boh denk niet dat het raak is deze maand heb een sterk gevoel dat k snel ongi word maar goed dan maar weer met volle moed op naar de volgende ronde...

Balen Nathalie knuff

Wat gaan jullie van het weekend doen?

Liefs Dimmel

2. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    @dimmel moet werken helaas zit in de nachtdienst.

ik zag die passagiers lijst net sjonge wat is die vol zeg. gelukkig hebben we een boot daar passen wel veel mensen in.

3. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @titus oh das niet zo fijn nee

de boot word gewoon overvol deze maand haha al denk ik dat ik niet mee mag...

4. janice22

janice22 Lid

27 feb 2007
    49
    0
    0
    'Passagierslijst'

01 april: Pat 7 & Dimmel & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin
    02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76
    03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje
    04 april: Illy & Hartje 1 & Lot23 & Ayse & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30
    05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby
    06 april: Jale & erannick
    07 april: dani86? & Daantje82 & FunnyMe & Rumah & Marloesje
    08 april: Yvetje1982 & Lima & AnneLiesje & Jessica77
    09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje
    10 april: Salapio & Linmar & lana & MissN
    11 april: Morgaantje & Sunnycloud
    12 april: Dani86? & Maria & Daam & Diana81
    13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar
    14 april: Juudje1975 & Wishes
    15 april:
    16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly
    17 april: Monatoetje & Lindy & Marina99 & Veertje2 & Mili
    18 april: Jackie&Janice22
    19 april: knor
    20 april: yuntje & Annabuik & Seker
    21 april: tijgertje 23
    22 april: la femme & Diddl & derona
    23 april: Wies31,inge1975 & danjo
    24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke
    25 april: Jannes
    26 april: daantje86 & Nathalie1973
    27 april: Berna
    28 april: Titus & meisje1988
    29 april:
    30 april:

5. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    word weer druk gekletst hier!
    Spanning voor de 1e dagen van april is volop aanwezig,hoop op heel veel positieve testen!

Gr Gerda

6. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Hopes....Wil je aub voor me pendelen :(:

Liefs en bedankt!
    Marjo

7. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Ken dit helemaal meid! Erg he! :oops:

Liefs Marjo

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Dag dames, kwam alleen ff kijken hoe het hier was. Wordt altijd pas echt fanatiek als het aftellen is begonnen. En dat duurt nog even :D

9. kreeftje76

23 mrt 2007
    46
    0
    0
    Hoi hoi,
    nou ik voel me helemaal niet lekker, vanaf gisteren al. Mijn buik rommelt en ben misselijk en af en toe steken in mijn hoofs, beetje dat lamlendige. gsietravond ook verhoging en om 21 uur al naar bed gegaan, had het ijskoude, rillerig en dikke sokken van opa aan in bed haha.
    vanochtend nog temp van 37,4 normaal is 37,1.
    Bah en ik vole ook mijn baarmoeder of eierstokken, de hele tijd, vind het maar niks allemaal.
    Ik heb kraamvrouwenkoorts gehad na de bevalling van de eerste, erg hoge koorts en ijlen, aan het infuus in het ziekenhuis en toen ging het gelukkgi over. Ben steeds bang dat er iets mis is daarna met mijn vruchtbaarheidsdelen (om het zo maar te zeggen), maar de huisarts en op een ander forum de VK zeggen dat het geen kwaad kan...
    :(
    Sorry voor ego bercihtje, moet nu zo werken en wilde daarna gaan sporten, maar als ik me zo voel kan ik dat beter laten denk ik (sporten dan)
    Ok ik ga heel hard duimen voo riedereen hier die snel de NOD heeft.
    liefs Kreeftje76

10. kreeftje76

23 mrt 2007
    46
    0
    0
    Hoi hoi,
    nou ik voel me helemaal niet lekker, vanaf gisteren al. Mijn buik rommelt en ben misselijk en af en toe steken in mijn hoofs, beetje dat lamlendige. gsietravond ook verhoging en om 21 uur al naar bed gegaan, had het ijskoude, rillerig en dikke sokken van opa aan in bed haha.
    Bah en ik vole ook mijn baarmoeder of eierstokken, de hele tijd, vind het maar niks allemaal.
    Ik heb kraamvrouwenkoorts gehad na de bevalling van de eerste, erg hoge koorts en ijlen, aan het infuus in het ziekenhuis en toen ging het gelukkgi over. Ben steeds bang dat er iets mis is daarna met mijn vruchtbaarheidsdelen (om het zo maar te zeggen), maar de huisarts en op een ander forum de VK zeggen dat het geen kwaad kan...
    Sorry voor ego berichtje, moet nu zo werken en wilde daarna gaan sporten, maar als ik me zo voel kan ik dat beter laten denk ik (sporten dan)
    Ok ik ga heel hard duimen voor iedereen hier die snel de NOD heeft.
    liefs Kreeftje76

11. kreeftje76

23 mrt 2007
    46
    0
    0
    Oeps 3 keer hetzelfde, wat irritant zeg, sorry hoor...was niet de bedoeling :oops:

12. hallo
    ik kom me hier melden...ben zojuist ongesteld geworden..
    mn volgende nod zal (hopelijk niet) 27 april zijn! kan iemand me op de lijst zetten?

liefs marieke

13. kreeftje76

23 mrt 2007
    46
    0
    0
    Hoi hoi,
    Sorry voor ego berichtje, moet nu zo werken en wilde daarna gaan sporten, maar als ik me zo voel kan ik dat beter laten denk ik (sporten dan)
    Ok ik ga heel hard duimen voor iedereen hier die snel de NOD heeft.
    liefs Kreeftje76

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he dani , wat een mooie woningen, bij ons in belgie betaal je zo'n woning een 195.000 euro, niet gelogen.

Zie dat je er vlug bij bent

15. Catheleine

Catheleine Bekend lid

9 feb 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    hoi allemaal,

Even voorstellen ik ben Catheleine en heb 25 jaar we hebben een dochter van 2 bijna 3 jaar en zouden graag een 2de kindje krijgen, helaas laat dit al een tijdje op zich wachten en zijn we nu onder behandeling in het ziekenhuis...
    Ik verwacht begin volgende week mijn menstruatie, en ben mezelf echt zwanger aan het praten, vreselijk is dat... Hebben jullie dat ook?

Groetjes Catheleine

16. Niet meer actief

@Catheleine: Welkom, ik hoop dat het nu snel raak is voor jullie!

Erg is dat hè, de dagen voor je ongesteld moet worden... Vreselijk! Ik hoop voor je dat het nu zover is!

17. Niet meer actief

Net maar weer eens ovutesten gekocht. Wilde ze eigenlijk maar één maand gebruiken, maar had er nog over van de vorige maand en nu mn (paas)ei nog niet gevonden... Heb er net toch maar bij gekocht. Werken toch wel fijn! Maar het blijft duur hoor, die digitale dingen... 33 euro voor 7 stuks!

18. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    hey dames,

met welke test kan je het beste 3 dagen voor je NOD testen? dan heb ik een super verrassing voor mijn man op onze huwelijksdag als het raak is :D

19. Niet meer actief

@Seker: dat zou ik niet weten... Zou wel een hele leuke verrassing zijn! Ik hoop het voor jullie!

20. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja dat zou echt super zijn..

Deel Deze Pagina