NOD april 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door titus, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey

Ik heb even een vraagje. Gaan jullie ook al gelijk beginnen met foliumzuur als jullie stoppen met de pil. Ik zit te twijfelen, omdat we nog niet gelijk voor het "eggie" gaan. Ik weet niet of het kwaad kan om al een tijd van te voren te gaan beginnen met foliumzuur.

2. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Foliumzuur is niet erg om al mee te beginnen, het kan geen kwaad.
    Zodra je met de pil stopt kun je gewoon beginnen (of al iets eerder).
    Ik slik het sinds augustus, nog niet zwanger, maar dat maakt niets uit. Dus lijkt het me voor jou ook geen probleem hoor.
    Als je eerder begint met foliumzuur is het in ieder geval al goed opgenomen door je lichaam als je wel voor het eggie gaat. Ze zeggen dat je ongeveer 4 weken voor je zwanger wordt hiermee moet beginnen. Aangezien je natuurlijk niet weet wanneer je nou echt zwanger wordt beginnen de meeste hier in de laatste "pil"maand al of zodra ze stoppen met de pil.

Ik hoop dat je vraag zo beantwoord is, anders moet je maar even kijken bij de zoekfunctie (links in beeld) er zijn hier meerdere topics over geweest in het verleden.

3. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    dank je, ik denk dat ik ook gewoon vast begin.
    Ik ben al echt aan het aftellen, nog maar 6 pilletjes en dan maar afwachten hoelang het duurt voor ik mijn eerste echte ongesteldheid ga krijgen.

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hoiiiiiiiiiiiiiiii

Mijn NOD is 2 April...(pas)
    Ik sla dus NET ALS IN 2006 maart over?
    Ik ben dus al ruim een jaar bezig....en vorig jaar sloeg ik ook maart over..best grappig maar goed DEZE RONDE MOET HET LUKKEN!

Liefs Silla

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Guusje...
    Gefeliciteerd! Je bent vandaag officieel gestopt met de pil!
    Hihihihihihi

6. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey Silla, ja dank je. Ik vind het super spannend en kijk echt uit naar mijn eerste echte ongesteldheid. Ik ben benieuwd wanneer die komt

Groetjes

7. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Ohw Guusje, nu wordt het echt spannend! Eerst nog je ongi van je stopweek en dan je echte ongi! Ik hoop voor je dat je niet zoveel last van ontpillen hebt!

8. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    @silla welkom.
    @guusje44 spannen hoor nu echt voor het eggie. succes en veel plezier vooral ;)

9. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Heej Titus, jij ook weer hier? Hoe is het met jou dan? Ook al aan het aftellen?
    Ik ben zeker ook aan het aftellen, maar dan op een andere manier. We hebben het rond de eispron maar 1 keer gedaan en daarna na een week nog een keer, dus deze keer zal het zeker niet raak zijn denk ik. Maar ja, hopen mag toch altijd? ? ?

10. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    hoi hartje1,
    zeker aan het aftellen maar niet te veel mee bezig omdat het nog best lang duurd. ik denk dat het nog wel een week of 6 is ofzo. pffff duurt lang he.
    maar goed ik ben nu als een gek voor dingetjes aan het sparen dus met mijn hoofd nu met geld en aflossen bezig zeg maar.

spannend blijft het toch je hebt maar een goed zaadje nodig hoor dus hopen mag altijd

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Hoi! Ik kom me (helaas) ook hier melden. Had er een goed gevoel over, maar helaas toch vandaag ongesteld geworden. Omdat ik een lange cyclus heb is mijn volgende NOD op 3 april. Ik kom dus maar even hier kletsen!

12. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    He, da's balen zeg! Iig welkom!

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Thanx! Het is nog rustig hier zeg! Zal binnenkort wel vol gaan stromen denk ik ;) Ik hoop het niet natuurlijk (voor degene die nu nog in afwachting zijn in maart).

14. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Ja het is nog zeker rustig, de meesten zitten nog in februari of maart. Maar helaas voor degene die hopen zwanger te zijn, het wordt hier ook vanzelf drukker. Maar laten we afspreken dat er in april geen :evil: :evil: :evil: meer binnenkomen en dat NOD mei (bijna) niet meer nodig is! Lijkt me een mooi (helaas ook niet haalbaar) streven. Zullen we alvast een plannetje daarvoor maken dan? ;)

15. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Goeie hartje, In feb. hadden we een roze bus, in maart een roze vliegtuig, ik ben nog niet hier, maareh, voor wat voor roze voertuig gaan jullie? Koop ik nl. alvast een kaartje ;) GEEN :evil: in april!

xxx Fem

16. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    Fem in mijn album staat een fot van een roze boot met sterkte mannen die de mensen van april voort kunnen trekken op het roze cruiseschip

17. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    hoi marleen
    welkom balen van je ongie zeg maar we gaan met goede moed verder en kopen allemaal een ticked voor de mooie boot.

18. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    eh.....was er voor mij al een plaatsje gereserveerd dan?

19. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Hoi,

Ook ik kom me hier melden. Nod is rond 3 april, denk ik.
    Die roze boot zie ik wel zitten hoor! :p

20. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Ik kom me ook maar melden bij april.
    Namelijk 1 april nod, hoop maar dat het geen grapje is. ;)

liefs pat

Deel Deze Pagina