Lol....We zijn maar even in de topic over de bewegingen van de olifanten aan het praten....Ikke heeft ze al op haar achterpoten zien staan...dat kan toch best positief zijn
nou wie weet begint het zo wel. Er zijn ladies die echt afwijkende moves hebben gezien...hihhihi. ik blijf gewoon de hele nacht opzitten
meiden help, ik heb dus 24 mrt de laatste pil geslik en nog al tijd niet ongie geworden. ik heb wel symptomen maar weet niet of het van het ontpillen is. *moe extreem moe.kan wel recht op slapen en de hele dag door. meestal als ik dan lang had geslapen voelde ik me duf nu niet, maar kan zo weer verder slapen. * uitslag op mijn gezicht als of ik overgevoelig ben geworden voor mijn dagcreme. * darmrommelingen. * ongie krampen met steken naar mijn benen. * spiertrillingen in mijn boven been vlakbij de lies. * geen eetlust maar als ik dan eet smaakt alles me maar ben na drie happen al weer mutje vol. *en een heel erge opgeblassen gevoel.
Heey Titus, Zou best ontpillen kunnen zijn hoor! Bij iedereen is dat weer anders, dus je hebt alleen zekerheid als je een keer getest hebt. Al denk ik dat het nog te vroeg is om uberhaupt zwanger te kunnen zijn. Maar ja, wie ben ik... Iedereen om me heen dacht vorig jaar zomer ook dat ik zwanger was terwijl dat toch echt niet zo was. Ik was toen ook zo extreem moe enzo. Je lichaam moet aan de nieuwe situatie wennen, je hormoonhuishouding ligt als het ware op z'n kop nu je geen pil meer slikt en bepaalde stoffen dus niet meer binnen krijgt. Maar Titus, hoe kan je nou nooit ongi zijn geworden toen je de pil slikte? Je hebt toch elke maand onttrekkingsbloedingen tijdens de stopweek? Hoe weinig dat voor sommige dan ook is? Meis, ik hoop voor je dat de eerste ongi snel komt, zodat je er helemaal voor kunt gaan! Hier wordt het weer spannend, al denk ik niet dat ik zwanger ben door alle stress om me heen, maar ja hopen mag altijd en je weet maar nooit. Allemaal veel zonnige groetjes van mij Hartje1
Titus spannend hoor binnenkort een testje doen? Ik ben hier niet zo vaak te vinden probeer het een beetje los te laten maar goed als mijn ei eenmaal geweest is zal ik er wel weer vaker zijn haha. Gisteren lekker een avondje wezen stappen sinds lange tijd en vandaag genieten van het heerlijke weer! Fijne dag !
Ik kom hier ook alleen nog maar na me eitje...moet het ook een beetje los laten..het gebeurt of het gebeurt niet..! Ik heb nog steeds erge ongiekrampen met uitstraling naar mijn linkerbovenbeen..en weinig tot geen afscheiding(wat ik normaal erg veel heb na me eitje)...en laat gaan slapen vroeg wakker zijn en dan ook egt klaarwakker...haha..slaap normaal altijd lekker uit..! Maar goed..we zullen zien..! @ de ongestelde dames..de volgende keer is voor jullie(en misschien voor mij).. @de rest Scces ik duim voor jullie..
Hoi dames, kan iemand mij misschien helpen. Er is het volgende aan de hand. Mijn temp is de hele tijd mooi 37,0/37,1 geweest gister was het in een keer 36,9 en daar schrok ik behoorlijk van. Vanmorgen was het weer 37,1. Wat kan het geweest zijn en moet ik mij zorgen gaan maken? Mijn NOD is op 8 april (hou ik aan) sta in de lijst voor 5 april maar denk dat het toch later wordt. Denk dat mijn cyclus deze keer weer eens 33 dagen is. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik hoor het wel. Groetjes essiee
denk dat je daar nu weinig over kan zeggen bij mij schommelt het ook wel maar pas op de dag zelf gaat mn temp als een gek naar beneden
@Titus: Ik ben ook nog maar sinds 8 maart gestopt met de pil en herken je symptonen, behalve het ongesteld worden, dat was ik de dag erna al. Dus het lijken (helaas) wel ontpillingsverschijnselen. Sterkte ermee he
hoi! ben ik weer sinds tijden...ik heb ff lekker rustig aangedaan wat fora betreft...dus vandar! titus, ik herken wel wat dingen van je...want dat heb ik dan als ik idd bijna ongie moet worden. Dat heb ik vorige maand bijna 2 weken gehad, van de vruchtvbare periode tot aan de eerste dag van mijn ongesteld, daarna hield het op en kreeg ik alleen maar pijn in mn buik, was een erge ongie die keer. Ik heb nu ook weer erg last van vette huid(dat heb ik nu weer) maar dat was vroeger(voor 9 jaar geleden ik aan de pil begon en dus pure cyclussen draaide) ook het geval, dus ik wens je heelveel sterkte! Enne...het kan idd erg lang duren voor je eerste ongie, de mijn was gewoon 28 dagen, vriendin van mij 38 dagen en een collega 7 weken later....dus ik wens je veel succes meid! Essiee...ik kan je helaas niet helpen, ik doe niet aan temperaturen! MissN, ik doe precies het zelfde, ik moest het vanmezelf ook een beetje loslaten aan gezien ik zelf vond teveel ermee bezig te zijn...succes!
hallo dames ik heb een leuke en drukke zaterdag gehad. de hele dag de kleine van mijn nciht gehad naar de stad bezoek gehad dus was erg gezellig. vandaag is het mooi weer en is er een jaarmarkt daar gaan we zo lopend naar toe even gezond doen ik heb last van gevoelige borsten en eergister had ik op eens een paar steekjes in de morgen........ 1 min ofzo en daarna was het weer weg.....en in de avond nog een keer heel raar maar ik denk nu wel dta ik door ga naar de volgende ronde. wel jammer maarja....we zullen zien! wat gaan jullie vandaag allemaal doen? xxx
Balen van de meiden die alweer ongi zijn geworden! Das niet het goede begin van april! Ik had vanmorgen eindelijk een positieve ovutest! Ik dacht vanmorgen nog: dit is de laatste keer dat ik die test doe en als het weer niets is dan wachten we maar af! Maar vanmorgen verscheen er een smiley! Ik ga vandaag niet zoveel meer doen. Beetje van het mooie weer genieten denk ik!