'Passagierslijst' 01 april: Pat 7 & Dimmel & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin 02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje 04 april: Illy & Hartje 1 & Lot23 & Ayse & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 06 april: Jale & erannick 07 april: dani86? & Daantje82 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & AnneLiesje & Jessica77 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 10 april: Salapio & Linmar & lana & MissN 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 12 april: Dani86? & Maria & Daam & Diana81 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar 14 april: Juudje1975 & Wishes 15 april: Brrr 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 17 april: Monatoetje & Lindy & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 22 april: la femme & Diddl & derona 23 april: Wies31,inge1975 & danjo & Loesjuh 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes 26 april: daantje86 & Nathalie1973 27 april: Berna & Marieke1610 28 april: Titus & meisje1988 & Parel 29 april: Jiska 30 april: Busybusy & Chillin 5 ongi.... 0 zwanger....0 negatieve test...1 twijfel Heb mezelf er bij gezet op 16 april.
das zeker niet de bedoeling! Pink willen we zien! Hoe ist met jullie verder? Met mij prima. ik zit met mn laptoppie in de tuin te genieten van de zon, inspiratie op te doen om onze slaapkamer op te knappen. En straks lekker naar t dorp, de winkels zijn open.
Inderdaad al weer (te) veel rood in de lijst. Hier zou mn eitje al lang en breed moeten zijn geweest, maar aan mijn temp is nog niets te merken *snif*. Ik baal hier wel van, mijn cyclus leek al aan de lange kant, maar als ie nu nog langer wordt ...
Ik kom ook weer ff spieken en zie ook teveel rood April moet een top maand worden hoor meiden! Kom op!
Ik zag gisteren op de markt dat ze appels hebben van het merk Pink Ladies... Ik heb ze maar meegenomen, hopen dat het werkt hahaha
Ja het ging ook best grappig. Ik vraag aan die jongen achter de kraam een zak appels, zegt ie: Pink Ladies? Ik denk huh? hoor ik dat nou goed hahaha. Kan geen toeval meer zijn toch?!
Hallo Gelukkig heb ik geen buikpijn meer. En nog steets niet ong . Ik ga morgen weer een test halen dan weet ik meer. Bedankt allemaal dat jullie zo mee leven en natuurlijk allemaal succes... Ayse
goeiemiddag! hier ook al zo een heerlijk weer! Best vaag, heb de hele dag (zolang als ie al duurt) soort van ongikrampen.... ik weet dat mn eisprong anders aanvoelt, want dan heb ik edht steken ter hoogte van mn eierstokken... nu zit het echt zo in de buurt van mn baarmoeder.... Iemand hier ervaring mee of een idee wat het kan zijn? Zou het eventueel wel nu al mn eisprong kunnen zijn?
@Yuntje: geen idee... Mn korste cyclus was er één van 24 dagen en als jij nu op dag 10 zit zou dat dus wel kunnen... Ik had vanmorgen een positieve ovutest, maar hier juist nog helemaal geen tekens van een eisprong of zo... Voel nog helemaal geen krampjes...