ik ga uit van een cyclus van 28 dagen... dus het zou zo kunnen zijn..... Mmmmm vanavond maar ff klussen dan! hihi
oohh nou raak er toch wel van overtuigd dat het mn eisrpong is hoor.... pijntjes verplaatsen zich richting eileiders! hihihih
Hé meiden, Ik ben er vandoor, kan wel de hele dag hier blijven hangen maar das ook een beetje zonde van de zondag hè... (zit hier nog steeds in mn ochtendjas) Het is ook altijd zo gezellig hier hè . Fijne zondag nog! Ik hoop morgen een aantal roze naampjes te zien! x Linda
Zo, het is alweer 1 april! Ik kwam even kijken of er al een roze naam misschien in het lijstje zou staan....het wordt spannend hoor. Maar meer rode namen hoeven even niet te zien hoor, daar zijn er nu wel genoeg van....
Hhahahahah... moet eerst zo nog ff voor 2 uurtjes gaan werken.... ga vanavond maar eens aan de klus... of hij nou wil of niet!
wat een heerlijk weer vandaag..heb echt van het zonnetje zitten genieten. Hier nog een paar dagen..ik verwacht ongie te worden
marian wat een mooie fotos wat een schatjes! wat een heerlijk weer zeg net even op het terras gezeten het windje is soms nog een beetje fris maar verder is het heerlijk. hier begint het voor sommige alweer spannend te worden succes met wachten wij hebben gelukkig deze maand nog een kans alleen staat het deze maand bij ons even op een lager pitje maar we klussen gewoon door alleen even geen ovutesten meer.... ik duim voor iedereen!
Hallo Allemaal, Inderdaad super weer! Beetje jammer dat ik moest werken! Maargoed nu volop genieten! Zo ik heb me toch een zere borsten! Weet alleen niet of het van aankomende nod komt of mogelijk zwangerschap! Ik hoop het laatste![-o< Meiden, suc6 allemaal!
hallo meiden! vandaag zou ik ongi moeten zijn maar er is gelukkig niets te bekennen...ben benieuwd...heb geen gevoel van zwanger zijn en ook geen gevoel dat ik ongi moet worden dus ben eg eens benieuwd hoop niet dat mijn cyclus al te lang gaat worden. jammer dat ik nog geen roze naam heb gezien. fijn weekend gehad allemaal? Liefs Dimmel