NOD april 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door titus, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hey meiden,

Kom me vandaag ook maar eens voor het eerst melden in April.
    Heb mijn NOD op 26 april staan, dus dat duurt nog wel even! Is er weer een lijst net zoals in Maart?
    Als die er is, dan wil ik er graag wel op. ;)

2. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    @taby hartje 1 en limar,
    ik den dat het ook ontpillen is. laten we maar hopen dat ik gewoon snel ongie word.
    @hartje1 ik gebruikte de cerrazette en daar is geen stop week en als bij werking kan het zij dat je niet ongie word nou dat had ik dus ook ik werd niet ongesteld, kan me bijna de laatste keer niet heugen. toen wel lekker maar nu denk een nadeel.

@berna ik denk niet dat ik moet gaan testen aan gezien ik zelf het idee heb dat ik bijna niet zwanger kan zijn, ik zal denk pas gaan testen als ik op 28 april nog niet ongie ben geworden

@ayse spannend zeg ga jij dan de eerste worden die roze word op de lijst.
    ik duim voor je.

3. rodean

rodean Lid

15 feb 2007
    90
    0
    0
    hi ben gisteren ongi geworden dus helaasd het is weer niet raak. dus ronde 10!

4. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Ben terug van weggeweest. Ik heb me een tijd niet laten zien hier, omdat ik er eigenlijk niet te veel mee bezig wil zijn (schijnt beter te zijn). Maar nu zit ik op de wachtbank en kan het niet laten om me weet even te laten zien.
    Toch wel leuk om in die spannende periode ff met anderen erover te praten.

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Heey meiden

Hoe gaat het hier met jullie?

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    wat een prachtige kids heb je zeg pffffffffffffffffffffffffff super

7. Hummel

Hummel Niet meer actief

Is er eigenlijk al een pasagierslijst gemaakt?

(tevens bannercheck!)

Liefs Hummel.

8. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Spannend meis!

9. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik ben weer terug van wegeweest..... vandaag gewinkeld met mijn nicht was jaarmarkt bij de oma van mijn vriend geweest en 2e paasdag vieren we samen met mijn nicht en mijn schoonouders dus gaat helemaal goed komen :D

hier worden mijn borsten steeds gevoeliger......niet normaal.......af en toe steekjes erbij maar die zijn van korte duur

wat gaan jullie vanaaf doen?

xxx

10. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Ik moest normaal gezien vanochtend ongesteld worden, ik kan er mijn klok op gelijk zetten.
    Dus ik een test gehaald deze avond. Natuurlijk wel gedronken en geplast de hele dag.
    Ikheb hem een kwartiertje geleden gedaan en ik krijg 1 heel licht streepje (het is niet mijn verbeelding want mijn vriend zag het ook en hij wist niet hoe die testen werken).
    Ben ik nu zwanger, mijn vriend zegt het niet te geloven omdat die testen ookniet 100% geloofwaardig zijn.
    :(: :(:

11. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    1 maar? welke test heb je gehaald? normaal moet je 2 strepen hebben als je positief test....

12. Rumah

Rumah Lid

8 mrt 2007
    24
    0
    0
    Bannercheck....

Jemig, ik begin nu wel de zenuwen te krijgen. Ik heb alvast testen besteld, terwijl ik helemaal niets voel (qua zwangerschapskenmerken). Ik ben wel benieuwd, we hebben goed ons best gedaan. ;)

13. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Wel ja, een hele duidelijke in het controlevenster en een hele lichte in het tweede.

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    JA ben ik ook wel benieuwd naar"?

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    kun je er geen foto van maken?

16. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    heleentje spannend zeg ga voor je duimen

17. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Hoi,

Ik ga tot dinsdag wachten, en ondertussen maandverband gebruiken voor het geval dat. En ik ga dinsdag dan naar de dokter gaan voor bloed te prikken.
    O, ik heb geprobeerd om er een foto van te maken, maar hij mislukte steeds, ik kreeg het licht niet goed en ik ben nu ook zo geen digitaal wonder.
    Ik geloof het eerlijk gezegd niet, want bij het sperma-onderzoek van mijn ventje waren er afwijkingen.

18. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    heleentje was het 1 of 2 strepen? welke test he je gebruikt?

19. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    bannercheck en de tip van vandaag is natuurlijk:
    denk pink doe pink ...be pink....
    Succes allemaal!

20. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    HULP NODIG MET BEREKENEN NOD-DAG...

Hoi hoi,

Dit is mijn eerste rond na de pilstopbloeding (25 febr laatste pil ingenomen, vanaf 28 februari 7 dagen ongesteld geweest). Ik had mijn NOD op 28 maart gezet, afgelopen woensdag, gegokt op een gemiddelde cylcus van 28 dagen. Nu heb ik vanaf afgelopen vrijdag spotting, inmiddels dus 3 dagen. Het is voornamelijk bruin bloed met een klein beetje rood bloed. Het is vandaag weer aan het afnemen... Vanaf wanneer gaat mijn cyclus nu weer in? Vanaf vrijdag? Of pas vanaf de dag dat het meer rood bloed wordt? Omdat dit de eerste ongesteldheid moet zijn vanaf de pilstop, heb ik geen idee!

Liefs
    Marleen

Deel Deze Pagina