@Marleen: ik zou zeggen vanaf de dag dat je echt rood bloedverlies hebt... Maar weet natuurlijk niet hoe erg dat bruin bloedverlies is geweest... Als je denkt dat dat jouw ongesteldheid was, dan vanaf die vrijdag...
Balen meis... Ik ben inmiddels ook al in ronde 10 beland. Laten we hopen dat dit onze maand wordt (en van iedereen hier)!
Kan echt veel verschillen 's morgens of 's avonds. Dus ik zou 's morgens nog een test doen. Spannend meis!
Er is al veel spanning vandaag zeg! Testers... succes! meiden die al ongi zijn geworden... balen.... Nou volgens mij heb ik dan echt mn eisprong gehad, tenminste mn baarmoedermond staat nu meer open en is zachter dan vanochtend vroeg.... Ben benieuwd! Ojah ook nog een vraagje.... kan water (douche) en opgewonden zijn invloed hebben op de samenstelling van je baarmoederslijm?
nou zoiets vroeg ik me laatst ook af ...als ik opgewonden ben heb ik volgens mij altijd rekbaar doorzichtig slijm...
Ik wilde eigenlijk deze maand ovulatietesten doen, maar het is er eigenlijk niet van gekomen. Dus als het deze maand niet raak is dan ga ik er denk ik volgende maand wel wat halen.
Kan het trouwens dat iemand ovuleert terwijl ze nog ongesteld is? Volgens sommigen kun je namelijk de eisprong voelen door steken in de lies, of iets boven de lies. Ik had aan het eind van m'n menstruatie behoorlijke steken, en vraag me af of dat een eisprong geweest zou kunnen zijn. Maar als dat zo is dan zou dat ook betekenen dat m'n cyclus nu waarschijnlijk een stuk korter is. Toch?
Hier alles goed! Weer een dag werken voor de boeg. Bij jou? Had gisterenavond flink krampen en vandaag ook nog, denk dat mn eisprong vandaag gaat komen. Fijne dag allemaal!
goeden morgen, het zonnetje schijnd maar deze dame gaat naar bed blehhhhhhh zit nog steeds in de nachtdienst. gisteren hebben mijn vriendje en ik geklust ja puur omdat we er zin in hadden want ik weet toch totaal niet wat mijn cyclus is maar toch spookte het door mijn hoofd dat we nu dan wel bezig waren met een kindje te maken, dat gaf wel een heel apart gevoel. hoe ervaarde jullie dat na het stoppen van de pil?
ja die eerste keren vond ik ook erg apart. Dat went wel hoor Hier ook weer een dag werken voor de boeg. Ook aan de klus want t zijn weer de maandelijkse klusdagen. Geen idee wanneer m eisprong is. En ben niet zo lekker dus das wel lastig; grieperig, keelpijn. Maar ja. Niet ziek genoeg om in bed te blijven. Wel lekker weekend gehad; zaterdag hele dag mogen oppassen op het zoontje van een vriendin, dat was errug leuk. En gisteren genoten van de zon. En jullie?
dat had ik in het begin ook erg.. het liet me niet los..alleen het idee al. nu is het vele keer minder (gelukkig) wand anders maak je je eigen alleen maar onzeker en gek en let je extreem veel op alle dingen. nu gaat het iets relaxter alleen ben er nog steeds wel mee bezig hoor. veel succes meid