hey dames ik ben thuis van mijn werk! voel me niet zo goed! af en toe steekjes in mijn rug ter hoogte van de borsten. gevoelige borsten en eten valt me niet goed!als ik aan eten denk word het al erg........beetje misselijk! echt zo frusty! morgen moet ik weer werken om half 3 tot half 6 en om 11uur nar de psycholoog! ga zo even eten ook al hb ik geen honger.....
Hoi monatoetje, Nou, de eerste maanden hebben we condooms gebruikt en nu niet meer,nu komt dus de derde ronde voor het echie. We vonden het een fijn idee om eerst te weten of er een beetje regelmaat in mijn cyclus zit zodat je een ongeveer weet wat je kan verwachten met over tijd zijn enzo. Gelukkig is mijn cyclus aardig regelmatig. Snappie? Groetjes Pebbles
Hoi, Ik eventjes, ik kon het niet meer aan na dat vage streepje van gisteren en ik ben bij de dokter geweest om bloed te laten prikken. Ik mocht om 18u bellen. En het eerste wat hij zei was PROFICIAT. Joeipie het is gelukt: ik krijg een decemberkindje. Aan alle meiden hier, niet opgeven, vorige maand is het zaad van mijn ventje nog onderzocht en hij had afwijkingen, maar kijk nu.
@ Pellbles. ja! Snap ik! Goed plan ook! Ik had een (Mirena) spiraaltje. Geeeen idee of je daar van moet afkicken haha. dag 2 van deze maand; tijd voor rose jahoeee
@ de zwanger 2 dames.. Gefeliciteerd..! Hoop dat ik me ook bij jullie aan mag sluiten... En nog veel meer natuurlijk..!
@heleentje en ayse gefeliciteerd zeg wat goed zit hier gewoon mee te juichen jiepieeeeeeeeee de eerste twee roze op de lijst. en nu lekker genieten.
joepie! gefeliciteerd dames @ayse en @heleentje Hier geen nieuws, hard aan de klus en hopen op een nieuwjaarskindje..
@ Ayse en Heleentje Wauw, de eerste twee zwangeren van april zijn er al! Super, geniet van jullie zwangerschappen! Groetjes Jelske
Wauw, Heleen! Van Harte meid! Echt een positief begin voor ons allemaal aan het begin van deze maand. Geeft me hoop. Hoe lang waren jullie al bezig?