gefeliciteerd! Geweldig, nu al twee zwangeren. Dat betekent een goede maand dames! Laten er gauw meer volgen. Including me of course! Ik heb vandaag in het ziekenhuis het foldertje en potje voor mijn man opgehaald. Dat is ook wat; hij moet dinsdags of donderdags tussen 6 en 9 uur 's morgens zaad produceren. Wie heeft daar nou zin in op dat tijdstip? Even gauw voor het werk en droppen maar. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ie dat doet. Ik wil hem niet al te veel pushen natuurlijk. Maar ik hoop dat ie het deze week doet. Des te sneller weten we iets. Zijn er meiden met ervaring hiermee? Wat gebeurt er als er uit komt dat zijn zaad niet goed is? Maar afwachten, dat ben ik ondertussen wel gewend,haha
Aan de zwangere dames... super gefeliciteerd! Normaal had ik 1 april mijn NOD... deze was echter te vroeg (al eind maart) dus kan ik nog eens meedoen voor april... nu den 30sten. Wij hebben dit weekend de sleutel van ons huisje gekregen dus nu kruipt er veel tijd in opknapwerkjes... hopelijk blijft er nog een beetje energie over We zullen zien maar zal goed zijn dat mijn aandacht een beetje getrokken wordt naar ons huisje want zwanger worden kan behoorlijk intensief zijn hopen, en rekenen, en op't forum lezen, en klussen, .... Sjoef! Succes voor april iedereen! Twins
De 2 zwangeren van harte gefeliciteerd. Bij mij beginnen de dagen lang te duren. Moet nog wachten tot dit weekend. (sta in de lijst voor 5 april, maar denk zelf dat het later wordt namelijk 7 april, altijd 12 dagen na mijn ei.) Heb nog niet echt klachten, dus zal wel niet zwanger zijn, heb vandaag wel een rare dag gehad. Heb namelijk een het idee gehad dat ik flauw zou gaan vallen. Was echt ontzettend duizelig. Ook had ik vandaag erg veel honger, maar tegelijker tijd had ik een misselijk gevoel. En ben erg moe. Maar goed dit zal allemaal wel niet s te betekenen hebben. Het zou wel mooi zijn als ik deze maand tocht zwanger zou zijn, want dan zou ik het beste verjaardagscadeau ooit krijgen. Bennamelijk de 14e jarig. We zullen wel zien, maar wachten begint lang te duren. Wat een verhaal zeg! Liefs essiee
heb net even uitgerekend, als het deze maand raak zou zijn ben ik 31 december uitgerekend. Een oudjaarskindje!
Hey Essiee ik duim alleszins voor jou! Kan mij inbeelden dat dat beste verjaardagscadeau zou zijn....! Laat iets weten hé! Twins
HIEPERDE PIEP HOERA! GEFELICITEERD! Hoop dat ik snel kan aansluiten, gaat erg spannend worden de komende dagen, aangezien het de 1e ronde na mijn mk is. We wachten vol spanning af op wat komen gaat.........
Natuurlijk Twins. Ik laat zeker wat horen. Ben hier niet heel vaak meer, maar als ik wat weet dan hoor je het zeker. Jij veel succes met verhuizen, hoop voor je dat je snel zwanger bent, meestal gebeurt het als je er niet echt mee bezig bent. Heb ook even mijn banner aangepast. Essiee
de 2 zwangeren gefeliciteerd!Zo das mooi begin van april. Mijn temp is gezakt,zal morgen wel ongi worden ! succes allemaal met wachten op ei of ongi!
zo net even naar de winkel geweest maar damm ik heb geen puf meer. ben moe, echt hangerig, pijnlijk tepels.....bh al uitgedaan en borrelend gevoel in mijn onderbuik met af en toe vlagen van misselijkehid......echt heel raar........ben me proberen te herrinneren of ik dat de laatste ongi ook had......
Dan moet ik nu vooral niet proberen om er niet mee bezig te zijn hé Lastige paradox voor mij [/quote]
Bedank allemaal en hoop dat jullie ook allemaal roos worden. Ik ben ook een beetje bang want de eerste keer was mis gegaan. ik doe gewoon rustig aan. En probeer beetje te genieten.... liefs Ayse
'Passagierslijst' 01 april: Pat 7 & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje 04 april: Illy & Hartje 1 & Lot23 & Ayse & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april: Jale & erannick 07 april: dani86? & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & AnneLiesje & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 10 april: Salapio & Linmar & lana & MissN & kreeftje76 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 12 april: Dani86? & Maria & Daam & Diana81 & daantje86 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar 14 april: Juudje1975 & Wishes 15 april: Brrr 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 17 april: Monatoetje & Lindy & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 22 april: la femme & Diddl & derona 23 april: Wies31,inge1975 & danjo & Loesjuh 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes 26 april: Nathalie1973 & esser 27 april: Berna & Marieke1610 &frumpje 28 april: Titus & meisje1988 & Parel & silla & Sjaantje2 29 april: Jiska 30 april: Busybusy & Chillin 7 ongi.... 2 zwanger....1 negatieve test...0 twijfel
Meiden gefeliciteerd! Heleentje80, ik heb je gewoon op 1 april gezet hoor (beetje valsspelen mag toch?)