hier opgestaan met een zwaar/misselijk gevoel en weer onrustig geslapen vannacht........ zit nu aan het ONTBIJT mijn god dat ik dat nog eens zou zeggen! heb een bakje donoontje en musli met melk....maar heb zo een moeite met eten.......... ik moet om 11uur naar de psycholoog en vanmiddag weer werken en morgen woningen bekijken! @missn gefeliciteerd meid met je zwangerschap
hey meiden hier nog helemaal niets te bekennen maar we positief nieuws drie zwangeren in 1 dag Gefeliciteerd heleentje80, Ayse en MissN! Als ik het volhoud test ik morgen en anders vandaag maar hopen dat ik mijn gedachten er vanaf kan laten. Liefs Dimmel
@daantje ja eg wel maar heb eigenlijk van geen van beiden zo'n gevoel dus ben eigenlijk tegelijk bang dat ik een lange cyclus tegemoet ga! ga even boodschapjes doen met mijn mannetje en dan ben ik er weer!
Oh Dimmel wat spannend zeg! Zit hier ook volop in spanning. Net bij het afvegen wat roze afscheiding . Zou dit nog wat anders kunnen betekenen dan ongie? Phoe, ik duim voor iedereen! Deze maand is rose! Tenminste we hopen zoveel mogelijk. Kus
dames straks ben ik weg maar morgen ben ik er were even. hopelijk komen er dan meer zwangere namen bij
Bannerchech. Zie dat de maand mooi rose begint, maar ook wel veel rood al....dames pink blijven denken hoor!
dank jullie wel zal voor jullie duimen allemaal succes en hopleijk komen er veel zwangere bij tot morgen
Goedemorgen dames, Weer een zwangere erbij zie ik! Gefeliciteerd MissN! Dimmel voor jou wordt het ook spannend! En voor jou ook dani! Bij mij vanmorgen nog steeds een lage temperatuur... Raar, want ik had zondag al een positieve ovutest... Vandaag weer een dag werken voor de boeg!
Dames ik had even een vraagje... Ik heb vannacht echt hele hevige krampen in mijn onderbuik gehad. Echt net boven mijn schaambeen. Ik kon het wel uitschreeuwen van de pijn, maar na een kwartier had ik gelukkig nergens meer last van. Hebben jullie enig idee wat dit heeft kunnen zijn? Bij mij zijn de duiveltjes nog niet gekomen. Ik heb sids gister wel last van ongi krampen. Groetjes Sam
Hoi, Ik weet niet van wie de vraag komt, maar ik ben net als Ayse uitgerekend voor 8 december en het was in ronde 5 raak. Mijn ventje moest zijn zwemmertjes laten testen omdat hij als kind geopereerd is aan een spatader in zijn teelballen en hij ook prostaatproblemen heeft. Maar kijk, blijkbaar zat er toch 1 goed tussen. Dus voor iedereen, niet opgeven.
hey meiden ben weer terug van boodschapjes doen en begin te twijfelen of ik nu al zal testen of toch maar wacht tot morgen! wat zouden jullie aanraden? Liefs Dimmel