Dat zeker..genoeg hcg ja.. Maar onegveer 2 dagen na de "bevruchting"kreeg ik al ongikrampe... Ik schrok er erg van..maar wist gelijk dat het goed zat..en na 5 dagen wer ik egt misselijk..en hele dag rommelende buik ensow..duss gat heel snel..wel raar egenlijk..
ben ook heeeeeeel erg dromerig..ik kreeg op me werk al naar me hoofd gesmeten...dat ik sow ontzettend dromerig was...en me ouders zeiden het ook al..
als je 7 dagen terug je "bevruchting" had, dan heb je nu toch op tijd getest? dan heb je gewoon een kortere cyclus gehad lijkt mij
hoi hoi ik ben er ook weer even luxe dat ik tussen de middag altijd even naar huis ga dus even kan bijlezen en kletsen! nog steeds geen te zien al heb ik wel wat meer afscheiding als gister ik wil gewoon nu dat ze snel komen!dan kunnen we door
Ik zat zelf ook te denkn dat ik een kortere cyclus heb gehad.. maar weet niet hoe ik hier achter kan komen..we gaan donderdag nog een keer testen..
Caruli pendel laten doen! augustus 2007 zwanger van meisje! Ik ben zo benieuwd, hoop dat t zo is! Zou tijd worden! Joehoeoeoe Ovu test deze maand maar 1 x gedaan, en was toen ook positief (donderdag, lichte streep), dus wrschnlijk gister sprongetje gehad en toen was ik jarig.... s avonds wel geklust, maar denk dat we net te laat waren. Ben er ook een beetje klaar mee om op "commando" te klussen dus doen we nu eigenlijk zo maar wat. Alle hoop op de gyn dus waar we half mei naartoe moeten voor KI, en wie weet, dan in augustus.......
maar mensen..me mop en ik gaan er nu lekker een paar dagen tussen uit..we zijn vrijdag er weer...ga donderdag er nog een testje tegen aan gooien..en dan horen jullie het wel..! Veel succes iedereen en wil meer roze zien..! Liefs, Nicky
hai lieve meiden, gister vertelde ik nog ongsteld te zijn geworden na een negatieve test. Hier kon ik me bij neer leggen.. Maar na 2 druppel helder rood, en 2 druppel bruine troep is alles weg... Geen ongi dus.. En aangezien ik met t testen 2x na de tijd die er voor staat toch een vaag lijntje zag, maak ik mezelf nu helemaal gek... Iig zou iemand mijn rode naam willen veranderen in groen? Ik heb gisteren de testen van de site besteld en krijg ze hopelijk vandaag binnen, dan ga ik nog us testen. En anders moet de rooie kwats maar vlug komen.... En weet iemand wat die druppels bloed kunnen betekenen? voortekenen van ongi? maar dat begint bij mij altijd met bruine prut? Sjonge jongen, nooit gedacht dat ik hier zo zenuwachtig om zou kunnen worden!..poehee ohja, hoe snel kwamen bij jullie die testen binnen? ze zeiden dat het vandaag al kon? liefs, T ps ik wil ook roze olifantjes zien!
Ik denk dat mijn NOD nu ook voor mei zal zijn. Als ik vandaag of morgen ongi zou worden dan zit ik toch al direkt op 2 mei als ik een gemiddelde cyclus zou aanhouden. Zou een mooi verjaardagscadeautje zijn moest het dan nu raak zijn 8) x
Dat ga ik niet meer redden als de ongi nu doorkomt, mannetje is al de 17e van april jarig... Maar ja, mocht de pendel van Caruli uitkomen is het een mooi kadootje voor mezelf, haha!